Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odkąd Payu zablokowało mi wyplaty z powodu nie wysłania im skanu dowodu osobistego (czyli od listopada), to nic nie sprzedaje na allegro. Mam tam 40zł których nie mogę wypłacić (nie zależy mi). Teraz po prawie 7 miesiącach sami sie odezwali że zwrócą mi te pieniądze, oraz że po 2-miesiacach zerwią ze mną umowe i że "mam jeszcze szanse" im wysłać ten skan dowodu. Ale uwaga, napisali że po zerwaniu ze mną umowy cyt.: "W dalszym ciągu będziesz mógł korzystać zarówno z serwisu Allegro, jak i z usług PayU jako Kupujący."
Czyli payu zerwie ze mną umowe i jednocześnie informuje mnie że dalej będe mógł korzystać z ich payu - istny cyrk.
Nie wiem czy sie śmiać czy płakać. Ciekawe co za 2 miesiące napiszą - że zerwali ale nie do końca, tylko w połowie zerwali, albo w 1/4 zerwali a reszte zostawili?.....
otrzymałem ten sam mail
chciałem zgłosić do allegro ale jest jakiś problem z wysłaniem
to jest spam jakiś nie wchodź w ten link bo ja mam to samo
@tepri w mailu operator PayU wskazał, że po zerwaniu umowy będziesz mógł korzystać z usługi jako kupujący, umowa dotyczy funkcji dla sprzedawców.
@AlleMakijaz ten mail wygląda w porządku, a adres, z którego wysłano powiadomienie jest prawidłowy.
witam otrzymałem dziwną wiadomość niby od payu
nie ma w nim żadnych danych
brzmi to tak
plus załącznik
Drogi Użytkowniku,
W związku z tym, że w dalszym ciągu nie otrzymaliśmy od Ciebie dokumentów, które są niezbędne do przeprowadzenia przez operatora płatności PayU okresowej weryfikacji oraz aktualizacji Twoich danych* informujemy, że PayU nie będzie mogło dłużej świadczyć dla Ciebie usług w ramach serwisu Allegro.
W załączeniu do niniejszej wiadomości przesyłamy Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług płatniczych przez PayU. W praktyce oznacza to dla Ciebie, że po upływie 2 miesięcy od tego momentu nie będziesz mógł korzystać z usług PayU jako Sprzedawca, czyli przyjmować wpłat od kupujących, gdy dokonujesz sprzedaży w serwisie Allegro. W dalszym ciągu będziesz mógł korzystać zarówno z serwisu Allegro, jak i z usług PayU jako Kupujący.
W ciągu najbliższych 2 miesięcy możesz jeszcze dokonać niezbędnej weryfikacji – prześlij zdjęcie lub skan swojego dokumentu tożsamości: dowodu osobistego albo paszportu. Wówczas przesłane wypowiedzenie zostanie anulowane.
By to zrobić wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta Allegro i w części PayU klikniesz "przejdź do PayU". Załącz zdjęcie swojego dokumentu tożsamości i wyślij do weryfikacji. Gotowe!
Wszelkie zgromadzone na Twoim koncie środki zostaną wypłacone wraz z zakończeniem okresu wypowiedzenia. W każdej chwili możesz też dokończyć proces weryfikacji i samodzielnie dokonać wypłaty.
Jeżeli po upływie 2 miesięcy będziesz chciał ponownie skorzystać z możliwości dokonywania sprzedaży w serwisie Allegro za pośrednictwem PayU, wymagać to będzie ponownej rejestracji w serwisie oraz ukończenia procedury weryfikacyjnej.
Cześć! Też taką dostałem, moja siostra również. Wygląda wybitnie fejkowo, ale oprócz PDFa który mógłby być złośliwy ( nie otwierałem, nie sprawdzałem ) nie ma w tej wiadomości nic co miałoby wyłudzić jakiekolwiek dane czy coś, typu lewe linki itp.
Całkiem niedawno robiłem weryfikację PayU, tymbardziej ta wiadomość jest dziwna.
Ktoś coś?
@Dr_Venkman otrzymałam informację, że nie dosłałeś wymaganych dokumentów, stąd powiadomienie od PayU.
W którym miejscu można znaleźć tę sekcję dołączenia tych dokumentów?
Dziękuję. Ale nie widzę tutaj takich ustawień. Widzę tutaj tylko ustawienia wypłat.
Pozdrawiam
Dziękuję za informację.
Poproszę zatem o tą wiedzę w ramach zgłoszenia 33339328 oraz o informację jakim cudem mam dokonać weryfikacji, skoro na Państwa stronie w odpowiedniej zakładce nie mam takiej opcji, aby się zweryfikować - po prostu nie mam jej i tyle.
Rozmawiałem z PayU i oni mają to w pompie, odsyłają do Państwa i koniec. Co ja biedny mam zrobić? Pojechać z dowodem do Poznania na Grunwaldzką?
@Dr_Venkman przesłałam prośbę o kontakt odpowiedź w wymienionej sprawie.
@Dr_Venkman nie otrzymałeś jeszcze odpowiedzi w zgłoszeniu numer 33339328, ponieważ operator PayU wyjaśnia tę kwestię po swojej stronie. Jak tylko otrzymamy odpowiedź, przekażemy Ci ją we wspomnianej sprawie.
@w_kiwi Wysłałem po raz kolejny skan dowodu, tym razem modyfikacje zostały (chyba) zaakceptowane, zniknął komunikat ze strony Allegro o konieczności weryfikacji danych i wysłania skanu dowodu, minęły jednak dwa tygodnie, a mimo informacji w jakimś mailu o anulowaniu wypowiedzenia umowy w przypadku przesłanie skanu żadnej informacji na ten temat nie otrzymałem. Czas płynie, czy w związku z brakiem cofnięcia wypowiedzenie umowy przez PayU mimo pozytywnie przeprowadzonej weryfikacji konto i tak zostanie zablokowane (sprzedaż)?
Dzień dobry!
Temat pewnie poruszany wielokrotnie, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, więc zadaję je tutaj.
Pewnie ponad rok temu otrzymałem informacje o konieczności weryfikacji moich danych poprzez wysłanie skanu dowodu osobistego. Skan został przygotowany zgodnie z instrukcją, którą można znaleźć na stronach Allegro, cytuję:
Widoczne i czytelne muszą być jedynie:
Powyższe dane były widoczne na skanie, w podpunkcie drugim pozostawiłem widoczną datę urodzenia.
Po kilku miesiącach sytuacja się powtórzyła, ponownie został wysłany taki sam skan dowodu. Po wysłaniu skanów pojawiała się informacja, że zostanę poinformowany (chyba wciągu 7 dni) o wyniku weryfikacji, żadnej informacji nie otrzymałem.
W dniu dzisiejszym dostałem wypowiedzenie umowy od PayU z powodu niedostarczenia skanu dowodu osobistego, pytanie dlaczego, skoro dwukrotnie skan został wysłany, informacje podane przez Allegro były widoczne, dodatkowo za drugim razem przelewałem kwotę na konto, która potem został mi zwrócona.
Co mam zrobić, żeby weryfikacja została w końcu przeprowadzona?
@Endi_J czy ta sprawa dotyczy konta z którego piszesz?
Tak, dotyczy tego konta.
ja też dostałem takiego maila ale mam wrażenie ze to jest jakiś spam
@Endi_J @AlleMakijaz konsultuję wasze zgłoszenia. Jak tylko dowiem się czegoś więcej, wrócę do was z odpowiedzią.