Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Tak jak w tytule sprzedawca sprzedaje okrągłe słoiki a ja kwadratowe jeszcze do tego w opisie ma że to są kwadratowe a na zdjęciach widać że to są okrągłe podaje numer oferty 12018822207
Dobrze dla kupującego, sprzedający nie odgoni się od reklamacji, niezgodność z opisem. 😐
ok tylko że recenzje ja też dostane
i porównaj te oferty z opisem dla mnie to plagiat podaje numery 12018822207
11459105173
Zgłoś: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
a kto to
ok już wiem dzięki
@AC_Parts Nie było tutaj błędnego podpięcia z Katalogiem produtków, ale rzeczywiście były błędy jeśli chodzi o opis, dlatego zakończyliśmy już tę ofertę.
za ten kod ean ja zapłaciłem i dla mnie jest to błąd i to że recenzje wyświetlają takie same na dwóch różnych produktach i kontach
DZIĘKUJE ZA ROZWIĄZANIE PROBLEMU
POZDRAWIAM
Mam podobny problem. Chcę wprowadzić ofertę Starter Plush na Kartę 5 zł, który ma nadrukowany kod EAN 5908310581743. Ofertę nie mogę wystawić w prawidłowej kategorii, ponieważ ktoś inny wystawił z tym samym EAN namiot (zupełnie inna kategoria oraz inne parametry). W katalogu gs1 produkt pod tym EAN widnieje jako przynależny do producenta Polkomtel sp. z.o.o., a jest to operator sieci Plus, producent starterów telefonicznych, a nie namiotów. Pisałem w tej sprawie ze swojego innego konta zapytanie, w którym przesłałem zdjęcia starterów wraz z nadrukowanym EAN (zgłoszenie 53414222). Tydzień temu otrzymałem obietnicę, iż błędnie zakwalifikowany produkt zostanie usunięty z katalogu allegro, ale do tej pory nadal wszystko jest po staremu - wciąż nie mogę wystawić oferty w prawidłowej kategorii dla produktu o EAN 5908310581743. Czy jest jakaś szansa nadania biegu tej sprawie? Link do katalogu gs1 z tym produktem: https://www.eprodukty.gs1.pl/catalog/05908310581743.
@SztukaBiznesu W takiej sytuacji najlepiej dopytywać w zgłoszeniu, które już jest prowadzone w Twojej sprawie. Dzięki temu Twoja wiadomość trafi bezpośrednio do zespołu, który zajmuje się odpowiednim obszarem. Widzę, że dyspozycja usunięcia tego produktu została przesłana i oczekuje na rozwiązanie. Skieruję prośbę o ponaglenie sprawy. Mam nadzieję, że to uda się sprawnie załatwić tę kwestię. 🙂
Dziękuję za pomoc. Napisałem tutaj, ponieważ długo już czekam i myślałem, że sprawa gdzieś utknęła, lecz jeśli jest to procedowane, to OK.