Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Siema, co trzeba zrobić żeby inpost wysyłał faktury a nie ostrzeżenia o blokadzie konta?
Dzień dobry @JBL-sklep
W celu uzyskania faktury należy w systemie generującym etykiety zaznaczyć opcję „Chcę otrzymać fakturę VAT” i uzupełnić dane.
- Manager Paczek: zakładka Moje konto -> Dane -> Chcę otrzymać fakturę VAT
Faktury za doładowanie Managera Paczek zostaną wystawione do 10. dnia kolejnego miesiąca i wysłane w formie załącznika na adres e-mail. Są to faktury wystawiane za doładowania, nie za konkretne przesyłki.
Warunkiem otrzymania faktury jest zaznaczenie checkboxa Chcę otrzymać fakturę VAT.
W przypadku podpisanej umowy z InPost w zależności od rodzaju umowy prosimy o kontakt z dedykowanym przedstawicielem lub grupą wsparcia.
Tak jest zaznaczone od lat... Ostatnio faktury nie przyszły ale dostaliśmy email od was o zablokowaniu konta od jutra... Na prośbę o przesłanie wszystkich nieopłaconych faktur nie dostaliśmy wszystkich faktur ...
Dzień dobry,
W zaistniałej sytuacji zalecam podjęcie bezpośredniego kontaktu ze swoim Opiekunem Handlowym.
Jeśli nie posiadają Państwo do niego danych kontaktowych lub chcą Państwo dopytać o dodatkowe inne możliwości w zaistniałej sytuacji prosimy o podjęcie kontaktu z naszym Biurem Osbługi Klienta telefonicznie na numer: +48 722 444 000 lub na adres e-mail pomoc@inpost.pl
Dziękuję za odpowiedź, te czynności wykonujemy od około 2 tygodni. Jesteśmy dopytywani o numer telefonu stacjonarnego, o nip lecz dalej nikt nam nie dosłał brakującej faktury... @InPost