anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

INPOST brak faktur

JBL-sklep
#8 Zapaleniec

Siema, co trzeba zrobić żeby inpost wysyłał faktury a nie ostrzeżenia o blokadzie konta?

 @InPost 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @JBL-sklep 

W celu uzyskania faktury należy w systemie generującym etykiety zaznaczyć opcję „Chcę otrzymać fakturę VAT” i uzupełnić dane.

- Manager Paczek: zakładka Moje konto -> Dane -> Chcę otrzymać fakturę VAT

Faktury za doładowanie Managera Paczek zostaną wystawione do 10. dnia kolejnego miesiąca i wysłane w formie załącznika na adres e-mail. Są to faktury wystawiane za doładowania, nie za konkretne przesyłki.

Warunkiem otrzymania faktury jest zaznaczenie checkboxa Chcę otrzymać fakturę VAT. 

W przypadku podpisanej umowy z InPost w zależności od rodzaju umowy prosimy o kontakt z dedykowanym przedstawicielem lub grupą wsparcia.

oznacz moderatorów

JBL-sklep
#8 Zapaleniec

Tak jest zaznaczone od lat...          Ostatnio faktury nie przyszły ale dostaliśmy email od was o zablokowaniu konta od jutra...       Na prośbę o przesłanie wszystkich nieopłaconych faktur nie dostaliśmy wszystkich faktur ...  

oznacz moderatorów

JBL-sklep
#8 Zapaleniec

 @InPost 

oznacz moderatorów

JBL-sklep
#8 Zapaleniec
oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry,

 

W zaistniałej sytuacji zalecam podjęcie bezpośredniego kontaktu ze swoim Opiekunem Handlowym. 

 

Jeśli nie posiadają Państwo do niego danych kontaktowych lub chcą Państwo dopytać o dodatkowe inne możliwości w zaistniałej sytuacji prosimy o podjęcie kontaktu z naszym Biurem Osbługi Klienta telefonicznie na numer: +48 722 444 000 lub na adres e-mail pomoc@inpost.pl 

oznacz moderatorów

JBL-sklep
#8 Zapaleniec

Dziękuję za odpowiedź, te czynności wykonujemy od około 2 tygodni. Jesteśmy dopytywani o numer telefonu stacjonarnego, o nip lecz dalej nikt nam nie dosłał brakującej faktury... @InPost 

oznacz moderatorów