anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inpost - Doładowane konto - brak środków do opłacenia przesyłek

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

Witam, cześć

 

Jakaś awaria InPost? 

Właśnie doładowałem konto w InPost aby opłacić przesyłki i utworzyć etykiety

Z konta bankowego środki zostały pobrane a na Inpost dalej brak środków ?

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

InPost
Ekspert InPost

@AR_Auto_Czesci 

Dzień dobry,

prosimy o przesłanie na pomoc@inpost.pl potwierdzenia dokonanej transakcji (w formacie PDF) oraz adresu e-mail, na który zarejestrowane jest konto w Managerze Paczek.

Prosimy również o sprawdzenie, czy nie zostały naliczone dodatkowe opłaty. Informacje o opłatach naliczonych dla kont typu prepaid powinny być widoczne w Managerze Paczek, w zakładce "Płatności" --> "Historia Operacji".

Po otrzymaniu wskazanych informacji, zgłoszenie zostanie dokładnie zweryfikowane. 

oznacz moderatorów