anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inpost - drugi zwrot tego samego zamówienia

MAMY ROZWIĄZANIE!
Janirka
#12 Orędownik#

Hej!

Ostatnio przydarzyła mi się pomyłka, i przez nieuwagę wysłałam błędne zamówienie do klientki (Paczkomat Inpost). Poprosiłam klientkę, by to błędne zamówienie zwróciła Inpostem, a w międzyczasie ja wysłałam już to prawidłowe (bez składania nowego zamówienia). Pani dokonała zwrotu przez Allegro, nadała przesyłkę, jednak wczoraj mnie poinformowała że chciałaby zwrócić część zamówienia bo przez nieuwagę zamówiła za dużo sztuk produktu. Wiem że jest możliwość wygenerowania jednego kodu zwrotu. Czy w obecnej sytuacji będzie mogła ponownie dokonać darmowego zwrotu, jeśli już raz zgłosiła przez Allegro chęć zwrotu? Czy to już nie wchodzi w grę? Z góry dzięki za pomoc 🙂

_______
Kamila
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
mdrogeria
#21 Demiurg#

  Janirka   niestety drugiego kodu zwrotu nie wygeneruje 

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@Janirka  Niestety Twój koszt, nie wygenerujesz drugiej etykiety...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
Janirka
#12 Orędownik#

@pinsplash @mdrogeria Tak myślałam undecided Dzięki wielkie!

_______
Kamila
oznacz moderatorów