Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej!
Ostatnio przydarzyła mi się pomyłka, i przez nieuwagę wysłałam błędne zamówienie do klientki (Paczkomat Inpost). Poprosiłam klientkę, by to błędne zamówienie zwróciła Inpostem, a w międzyczasie ja wysłałam już to prawidłowe (bez składania nowego zamówienia). Pani dokonała zwrotu przez Allegro, nadała przesyłkę, jednak wczoraj mnie poinformowała że chciałaby zwrócić część zamówienia bo przez nieuwagę zamówiła za dużo sztuk produktu. Wiem że jest możliwość wygenerowania jednego kodu zwrotu. Czy w obecnej sytuacji będzie mogła ponownie dokonać darmowego zwrotu, jeśli już raz zgłosiła przez Allegro chęć zwrotu? Czy to już nie wchodzi w grę? Z góry dzięki za pomoc 🙂
Janirka niestety drugiego kodu zwrotu nie wygeneruje
@Janirka Niestety Twój koszt, nie wygenerujesz drugiej etykiety...
@pinsplash @mdrogeria Tak myślałam Dzięki wielkie!