Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem sprzedającym. Klient zwraca towar. Nadaje za pomocą kodu w Paczkomacie (standardowa procedura) ja powinienem otrzymać kurierem "Reverse logistic"
Co się stało, otóż przesyłka zwrotna została dostarczona do randomowego odbiorcy gdzieś w PL. Dobrze, że zadzwonił i chce mi pomóc, bo klient by zaraz darł ryja że przesyłkę odebrałem a kasy nie przelewam.
Wcześniej dzwonił inny klient też twierdzi że przesyłkę odebrałem i gdzie jest kasa ja przekopuję magazyn bo pomyślałem że sam ją zgubiłem ale widzę, że to jednak nie moja wina.
Pytanie czy Ciała dał inPost czy Allegro źle przekazało dane odbiorcy do przewoźnika.
Przykład takiej przesyłki : 688888079088888000001174
Drugi numer zaktualizuję jak tylko odbiorę MMS z foto od pomocnej osoby do której trafił zwracany towar.
@tadeksasnal w tej sprawie skontaktuj się z InPostem.
@tadeksasnal problemem może być że klient nie napisał kodu i kurier wyciągając z paczkomatu pomylił paczki i źle poszły 😞 Jak dojdą do Ciebie sprawdź czy były naniesione na paczce kody 10cyfr 😉
Jest to ewidentny błąd Inpostu. Sam tego doświadczyłem na szczęście ja akurat zwracałem towar. Sprawa wyglądała następująco:
Klijent zwracający paczkę wpisuje otrzymany kod zwrotu w paczkomacie. Otwiera się skrytka a tam inna paczka. Jeśli wyjmie tamtą paczkę i wsadzi swoją to zapewne zwrot trafi do osoby która miała otrzymać wyjętą paczkę. Oczywiście to są moje przypuszczenia bo nie wyjełem paczki tylko zadzwoniłem do inpostu. W biurze obsługi zresetowali mój kod zwrotu i po wpisaniu go powtórnie w paczkomacie otworzyła się inna skrytka. Tym razem pusta.
Gdybym wyją paczkę i wsadził swoją zapewne była by taka sama chistoria jaką miał tadeksasnal.
Czy inpost na ten kod zwrotu przypadkiem nie nakleja swoich naklejek?
to może być źródłem pomyłek