Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił niszczarkę za POBRANIEM przed weekendem 2020-04-16
19:23:43
nasza firma wysłała towar zaraz następnego dnia ..w dniu dzisiejszym był u niego kurier z paczką
kupujący NIE ODEBRAŁ paczki..a nadmienię że kwota nie była mała bo 1790 zł
Allegro z automatu pobrało mi kilka set zł prowizji i nie reaguje na takich psełdo klientów którzy zamawiają towar i nie płaca
kontaktowaliśmy się z kupującym ale nie odpisuje na meile ani nie odbiera telefonów..
@MarioBros1976 Nic nie zrobisz.Wystąp o zwrot prowizji, a towar z powrotem na aukcję. Możesz, co prawda oddać sprawę do sądu, ale sam wiesz jak w sądach jest.
Wiem że tak naprawdę realnie są nikłe szanse na wyegzekwowanie należnoścI..zwrot prowizji to jedno ale firma kurierska obciążyła mnie za dwie przesyłki ( TAM i z POWROTEM )..więc to są dodatkowe koszty które firma ponosi.
pytanie dlaczego Allegro od kilku lat tak drastycznie zmieniło swą politykę i świadomie faworyzuje kupujących a ma za nic sprzedawców którzy zarabiają dla nich kasę i płacą haracz w postaci chorendalnej prowizji,,
kupujący ma prawo skorzystać z Programu Ochrony Kupujących a sprzedawca jest traktowany jak zło konieczne i sam musi sobie radzić..
Allegro jedynie może wysłać upomnienie do takich klientów i tyle w dalszej części mają wszystko gdzieś i umywają ręce ..
Sprzedaję na tym portalu od zgoła 17 lat i Pamiętam czasy kiedy i kupujący i sprzedawca mieli równe prawa i obowiązki ,,dziś jest zgoła inaczej,,porażka
@MarioBros1976 niestety takie są realia i wiele na to nie poradzimy. Allegro ma monopol i na tą chwilę z niego maksymalnie korzysta. Sprzedawcy zawsze się znajdą, więc ich szanować tak bardzo nie trzeba jak klientów, bo jak tych zbraknie, to nie będzie miał kto kupować i prowizja nie zasili serwisu.
Dłużnik obowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które dłużnik odpowiedzialności nie ponosi.
jeżeli Kupujący konsument nie odstąpi od umowy w ciągu 14 dni
lub jest firmą to można spokojnie próbować wyegzekwować koszt transportu w obie strony
ile wysyłasz tych foli do laminowania, że Kupujący wystawiają Ci negatywy?
@MarioBros1976Możliwe, że klient najpierw zrobił zamówienie, a dopiero potem przeczytał Twoje komentarze i spanikował. Bombardowanie e-mailami i telefonami raczej nie pomoże, bo pewnie już kupił i zapłacił komuś innemu.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!