Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest możliwość śledzenia statusu przesyłki zwrotnej, nadanej przez klienta w paczkomacie jako zwrot?
Z tego co się orientuje to nie.
Kilka rzeczy mi wracało przez bezpłatny zwrot do paczkomatu i masz tylko informację o tym, a potem SMS jak przesyłka będzie już samym paczkomacie.
w jaki sposób szybko sprawdzić czy klient w ogóle nadał przesyłkę zwrotną?
Od Allegro masz informacje: Kupujący XYZ (tu login) odstąpił od umowy. Zwrot nr: xxxxxx/2020
I czekasz aż przesyłka dotrze do paczkomatu.
W każdym razie ja innej informacji nie dostałem.
@pogotowie-it klient twierdzi, ze nadał, paczki nie ma. Tu jest problem...
Przerabiałem to 2 razy, zawsze interweniował opiekun InPost i to on podawał numer zwrotny na podstawie kodu który klient dostał z Allegro.
z pocztą polską nigdy nie było takich problemów
ja mam teraz klienta, który nie potrafi podać tego numeru, nie potrafi powiedzieć jak zapakował przesyłkę, w której nie było nic poza towarem
dostajesz sms z in-post o wysłaniu przesyłki z numerem telefonu klienta, który zwraca towar.
A mnie wydaje się, że da się ją śledzić - ostatnio mieliśmy zwrot nadany w ramach SMART-u i jego status można podejrzeć w Managerze przesyłek, z tym, ze nie ma go w zakładce "Allegro" a w "Moje przesyłki"
następnie trzeba jeszcze cyknąć na pasku "Przesyłki przychodzące":
Tam będzie lista przesyłek z numerami do śledzenia oraz aktualnym statusem 😀
@ozyrys90 dziękuje, w menadżerze paczkomatów jest, dokładnie jak opisałeś
No i wiemy już jak wygląda oznaczenie rozwiązania - pierwsze rozwiązanie mamy tutaj
ozyrys90 Fakt zapominałem o Menadżerze
Żadne rozwiązanie ta zakładka Przychodzące jest u mnie pusta - a kilkadziesiąt paczek miesięcznie wraca
w programie inpostu nie ma danych osobowych osoby zwracającej towar
Żadne rozwiązanie ta zakładka Przychodzące jest u mnie pusta - a kilkadziesiąt paczek miesięcznie wraca 😞
I tak jest w zakładce "Przychodzące" w "Moje przesyłki"? Czy przy "Allegro"? U mnie pokazuje je tylko w "Moje przesyłki"... Te wracające paczki są wysyłane w ramach zwrotu przez SMART czy klient nadaje je poza programem?