Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Może ktoś z Was miał podobną sytuację .
Towar zamówiony , wysłany , odebrany wszystko O.K. do tego momentu .
Klientka podczas odbioru z paczkomatu oznaczyła przez pomyłke w aplikacji ,, problem z przesyłką ,,
Otworzona dyskusja Z PRZEPROSINAMI !! i pytaniem czy nie będziemy mieć problemów.Towar oczywiście chce zatrzymać . W rozmowie telefonicznej poprosilem o troszkę czasu bo niewiem jak to ugryść .
Co z tym fantem ?
@mdrogeria zdaje sie że Wy nie powinniście mieć problemów. Uszkodzenie zgłosiła klientka przy paczkomacie wiec ewentualnie z nią sie bedzie kontaktował inpost. Wtedy wyjasni i przeprosi i po sprawie. W sumie nikt nie sklada żadnej reklamacji a klient zadowolony.
Ja bym poprosil klientke o zamkniecie dyskusji i nie wracął do tematu. Jesli Inpost sie skontaktuja z Wami to wyjasnicie że to pomyłka i już.
@mdrogeria miałem podobnie ostatni, w systemie inposta był zaginiona a po wejściu i w śledzenie że reklamowane, przypuszczam że przez pomyłkę kliknięte, po napisaniu maila odpowiedź że wszystko gra i od tamtej pory cisza 🙂 wisi tak od 22 lutego 🙂
Zareklamowana w Paczkomacie. Prosimy o dokończenie procesu reklamacji poprzez wypełnienie formularza na stronie InPost.
@mdrogeria Bez dalszych czynności związanych z wyjaśnieniem "problemu z przesyłką" pozostanie z czasem zamknięty samoistnie bez żadnych roszczeń stron. Wystarczy dla pewności wysłać sobie informacje wzajemnie oraz do inpostu i allegro o pomyłce i sprawa powinna zostać zamknięta. Tak mi się wydaje 😉
@mdrogeria Możesz mi podać numer tego zamówienia?
witaj nat_not, przepraszam za późną odpowiedź , nadawałem paczki nr zamówienia -0bb0cdd1-801f-11eb-9043-979c27cdd588
@mdrogeria Faktycznie paczka ma u nas status: "InPost: Problem z przesyłką". Poproszę @InPost o pomoc w tej sprawie.
dzięki nat_not, nawet mam w tej sprawie dyskusję , ale w rozmowie telefonicznej klientka zadowolona z zakupu tylko ten fatalny błąd nie wiemy jak rozwiązać .
@mdrogeria Ja już wiem. Dostałam informację od InPostu. Jeśli klientka przez pomyłkę zareklamowała paczkę, a w rzeczywistości jest w jej posiadaniu i nie ma do niej zastrzeżeń, oddział InPost może rozliczyć paczkę jako "doręczoną". W tym celu kupująca powinna skontaktować się z InPostem, podać numer przesyłki i potwierdzić jej odbiór.
Zdarza się, że oddziały samodzielnie kontaktują się z odbiorcą, aby potwierdzić z nim odbiór, jeśli kurier zastał pustą skrytkę, a według informacji powinna się tam znajdować "zareklamowana" paczka. Rozumiem, że w zgłoszonym przypadku tak się jednak nie stało.
Dziękuję , przekazałem informację klientce . Mam nadzieję ,że przez pomyłkę nie oznaczy dyskusji jako nierozwiązana 🤣