Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W sumie to jest pytanie do pracownika Inpostu, który podobno jest przydzielony na stałe do Allegro.
Problem jest następujący:
Nadawaliśmy przesyłki w Paczkomacie BYD47M i wszystko grało, przesyłki nadawane około 13:30-14:00 były odbierane po 16:00 i wszystko grało. Niestety popsuł się czytnik czy jak to się nazywa etykiet, zgłaszaliśmy to dwa razy do Inpostu, ale jest cisza, nie idzie nadawać.
Ponieważ mamy kilka innych paczkomatów w pobliżu, zaczęliśmy nadawać w tych działających. Niestety przesyłki nadawane w paczkomatach w odległości 200 metrów od wspomnianego paczkomatu, nadawane w tych samych godzinach (13-14) nie są odbierane około 16:00 tylko leżą do następnego dnia, co psuje nam statystyki "wysyłka w terminie" i tracimy punkciki od Allegro i status "SS", bo nie wysyłamy w terminie.
Rozumiem, raz można nie odebrać, samochód nawalił, kurier nie będzie tego woził rowerem, ale ta sytuacja powtarza się już po raz enty, czy można coś z tym zrobić?
No chyba, że naprawicie wspomniany wyżej paczkomat i sytuacja wróci do normy (a może został naprawiony tylko o tym nie wiem, nie próbowaliśmy w nim nadawać od zeszłego tygodnia)
allegro ustanawia zasady, których nie szanuje
dlaczego nie wciąż opcji łatwego i prostego zgłoszenia w/w sytuacji w serwisie
w celu korekty statystyk?
Osobiście - nie jestem za takimi szybkimi nadaniami przesyłek.
Dlaczego - już piszę.
Allegro wymusza na sprzedawcach szybkie wysyłki - sprzedawca wrzuca towar "do worka", owija tylko folia stretch lub nakleja tylko list przewozowy na opakowanie z towarem (to ostatnie dotyczy największych firm na ALL). Efekt - kompletny brak zabezpieczenia produktu na czas przesyłki. Jaki jest tego powód - oczywiście wina leży po stronie serwisu Allegro, to Allegro wymusza na sprzedawcach jak najszybszy czas wysyłki.
Nie wiem jacy ludzie pracują w tym serwisie, czy mają jakiekolwiek pojęcie o logistyce , o pakowaniu i wysyłce paczek- chyba nie ma takich.
Szybka wysyłka = brak zabezpieczeń wysyłanego towaru. To już stwierdziłem niejednokrotnie.
Zaczynam pisać do sprzedawców - nie zależy mi na czasie, zapakujcie bezpiecznie towar.
Niestety - towar musi być szybko wysłany - tego wymaga Allegro, a to wiąże się z brakiem jakiegokolwiek zabezpieczenia. Chociażby, żeby owinąć towar "kawałkiem" tektury - to trzeba pisać do sprzedawcy.
Tak więc - działania Allegro w temacie tzw. szybkich wysyłek - to jest totalny absurd. Sugeruję przeprowadzenie ankiety w tym temacie. Chociaż, jak wszystkie ankiety Allegro - będzie dziwna i jak ktoś będzie chciał ją wypełnić, to ciśnienie mu wzrośnie - powód..... heh... wszytko w ankietach jest tak "jakoś dziwnie" prowadzone. Tak, żeby Allegro zawsze wyszło w nich dobrze, dlatego przy wypełnieniu ich - po kilku stronach porzucam je.
Oj tak. Albo szybko albo bezpiecznie. A najlepsze jak klient chce opóźnioną wysyłkę bo wyjechał, a allegro w jego interesie każę wysyłać zgodnie z terminem.
Co do ankiet to tu większość sprzedających. Ostatnio zrobiłam odkrycie stulecia, założyłam sobie konto tylko do zakupów i nagle tam są ankiety, których gdzie indziej nie dostaję. I teraz wiadomo skąd tyle ciągle wprowadzanych bzdur. Ktoś kupi coś 3x na miesiąc i jak napisze że chce na już to go słuchają. Ale tych co to ogarniają od dawna i znają realia już się nie słucha. A potem nic nie działa jak powinno...
Ostatnia ankieta była genialna;
-"co to jest dyskusja"- to jest miejsce gdzie się pisze jak znowu podpięliście zły katalog i trzeba to wyjaśnić ze sprzedającym xD.
Normalnie zaczynam już sobie robić z tego jaja, bo szkoda nerwów. Przymierzam się do napisania do supportu, żeby mi skarpetki wyszukali, bo ja tą nową wyszukiwarką nie umiem. A skoro według nich wszystko śmiga to nie powinni mieć problemu xD.
@ELMIX-SHOP wiesz, my nie mamy jakiejś wielkiej sprzedaży, kilka, kilkanaście przesyłek dziennie, zamówienia złożone do godziny 13:00 jesteśmy w stanie wysłać tego samego dnia i nadać około 14:00-15:30, tylko, że jak ich kurier nie wyjmie z Paczkomatu to Allegro nam tego nie liczy, mimo, że nadaliśmy w terminie tak, jak zadeklarowaliśmy, czyli wrzuciliśmy do Paczkomatu, ale to nie nasz wina.
Co ciekawe, nadając przesyłki na Poczcie powiedzmy o godzinie 19:45, które i tak będą leżeć na tej Poczcie do następnego dnia do godziny 18:00, bo odbiór na sortownię jest około 18:00-18:15 i późniejsze przesyłki leżakują do następnego odbioru, mamy czas wysyłki w terminie.
Czym to się różni od nadania w Paczkomacie? Niczym.
U mnie jest wiocha.... Kurier Inpost jedzie "po trasie" - jest między 10:00 , a 12:30 - czyli ja mogę sobie ustalać godziny wysyłki nie wiem według jakich godzin. Mogę też nadać do paczkomatu - odbiór w godz. 10:50 do 13:30 - bo tak jeździ kurier do paczkomatu. Teraz jest "loteria" gdzie mam nadać przesyłkę" InPost?. Ja mogę wysłać tego samego dnia - wrzucę ją do paczkomatu wieczorem - a i tak zostanie odebrana później niż ode mnie następnego dnia przez kuriera. Jaki jest w tym sens i logika?
.
@agus38
Przepraszamy za wynikłe niedogodności. Skierowaliśmy zgłoszenie do oddziału w celu weryfikacji Paczkomatu BYD47M.
Prosimy również o kontakt na pomoc@inpost.pl z opisem sprawy podaniem numerów paczek, które nie zostały terminowo odebrane z Paczkomatów. Zweryfikujemy wówczas sytuację i odpowiednio zainterweniujemy w oddziale.
@InPost Paczki pominiemy, było, minęło, i tak już nic się nie da z tym zrobić. Wyślemy ponowne zgłoszenie na podany adres odnośnie awarii paczkomatu, ale jak pisałam, już 2 razy to zgłaszaliśmy.
@InPost paczkomat zaczął działać normalnie, przesyłki nadawane od poniedziałku są odbierane regularnie w godzinach 16:00-17:00