anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

InPost-reklamacje

PrezentyDlaNiego
#8 Zapaleniec#

Proszę o poradę , na co może liczyć Sprzedawca , gdy mimo terminowych wysyłek, In Post potrafi przez 1,5 doby roboczej nie wyjąć przesyłki z paczkomatu nadawczego przez co przesyłka nie trafia terminowo do Odbiorcy? Co przysługuje Nadawcy, czego może się domagać w zamian od In Postu? Niestety ubezpiecznie przewiduje tylko przypadki zaginięcia lub uszkodzenia przesyłki.Allegro do zgłoszenia "28755793"

sugeruje składać reklamację:

"...Może to Pani zrobić samodzielnie, w tym celu będzie Pani potrzebne pełnomocnictwo Allegro które zamieszczam w załączniku, jak i przesyłam link do strony reklamacyjnej InPostu: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje

Jak również możemy to zrobić za Panią, w tym celu będę potrzebował następujących informacji:
- łączną kwotę roszczenia
- dlaczego reklamacja ma zostać złożona..."

O jakie roszczenie mogę wnioskować w takich sytuacjach , gdy In Post nie dotrzymuje terminów dostawy?

Inny przykład przesyłka 696100666263400110209727 została nadana 1,5 godziny od zakupu 30.11.2022 (środa), przed godziną graniczną (przed 16.00). Odebrana przez kuriera dopiero o 18.00 po mojej interwencji na infolinii In Post, a mimo to nie wyjechała tego samego dnia z oddziału, co gorsza nie wiadomo co się z nią działo do następnego dnia ,bo dopiero jest widoczny jej ślad następnego dnia przyjęcia w sortowni ( to w takim razie gdzie ją przechowywał kurier całą noc???)-Czy to jest proces , który toleruje Allegro?). Jakby tego było mało paczka wyjechała 1.12.2022 i nadal jest w trasie. Pytanie co się z nią dzieje ??? Dlaczego nie jest dostarczona -dziś 02.12.2022 (piątek). Co zrobi Kupujący??Nie spodziewam się pozytywa. Jaka odpowiedzialność leży po stronie In Postu.Proszę o konkret , czego mam się od nich domagać ? No i pytanie do Allegro, które ma podpisaną umowę z tym przewoźnikiem-czego mogę oczekiwać od Państwa , jakiej pomocy w ziązku z tą umową, proszę o konkretną informację, jaką odpowiedzialność zamierza Allegro ponieść ? Na ile umowa pomiędzy Allegro , a In Postem jest wiążąca? Mam nadzieję ,że wina i odpowiedzialność nie spadnie tylko na Sprzedawcę , który dotrzymał wszelkich regulaminów, terminów i jakości obsługi.Czekam niecierpliwie na wszystkie odpowiedzi.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

arkadius69
#11 Animator#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  No właśnie, nadajesz paczkę w paczkomacie  kurier nie odbiera paczki a klient ma do ciebie pretensję, bo przecież na aukcji było napisane że paczka będzie jutro doręczona

oznacz moderatorów

PrezentyDlaNiego
#8 Zapaleniec#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Proszę moderatora o wypowiedzenie się w powyższych sprawach.Dziękuję.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Allegro nie ma wpływu na pracę InPostu ,jeśli zdarzają się takie sytuacje można reklamować usługę u dostawcy.

oznacz moderatorów

PrezentyDlaNiego
#8 Zapaleniec#

Szanowni Państwo, przecież nie takie były pytania.

Doskonale wiem, że mam prawo zgłosić reklamację. Pytałam jak Allegro może pomagać uczciwym i rzetelnym Sprzedawcom w takich sytuacjach, skoro ma podpisaną umowę z In Postem, skoro otrzymuje od nas Sprzedawców również wynagrodzenie i chyba powinno dbać o swoich partnerów biznesowych.

Pytałam o co konkretnie Państwa partnerzy biznesowi, czyli Sprzedawcy, mogą się ubiegać od In Postu, w sytuacjach , gdy przesyłki nie giną, tylko docierają z opóźnieniem, a to wpływa na jakość i poziom naszej sprzedaży .Może zechcecie Państwo zasugerować jakieś konkretne rozwiązania, w wyliczaniu wysokości zadośćuczynienia?

Po raz kolejny umywacie Państwo ręce, tak gdy za podobną sytuację otrzymałam negatywa od Kupującego, tylko datego,że strona Allegro pokazywała inny przewidywany czas dostawy , aniżeli wymyślił  sobie Kupujący, w czym Allegro przyznało mi rację.Mimo to Allegro nie zgodziło się usunąć negatywa, bo sprytny Kupujący dodawał po minucie od usunięcia kolejnego negatywa z obraźliwymi uwagami,następnego i następnego,aż do skutku ,gdy ostatnim razem nie odnotował komentarza przy ocenie i Allegro uznało,że nie wie co wpłynęło na ocenę Kupującego. I mimo ,że nie było po mojej stronie żadnej winy, poniosłam największe skutki , bo wskaźniki przez jeden negatyw poleciały tak bardzo,że straszono mnie zawieszeniem konta.

 

Zatem mając obawy powtórki z rozrywki , skoro już w tym tygodniu mam kilka takich sytuacji , gdzie In Post nie dotrzymał terminu, zapytuję Państwa -jak możecie nam Sprzedawcom pomóc?

Dziękuję

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@PrezentyDlaNiego podobnie jak Doradca w sprawie nr 28755793 sugeruję, abyś złożyła reklamację do przewoźnika za przesyłki, które zostały nadana przed godziną graniczną, a nie zostały odebrane na czas. 
Jeśli chodzi o nasze wsparcie w tej sprawie to możemy złożyć reklamację w Twoim imieniu, a także wykluczyć te zamówienia ze statystyk w Jakości sprzedaży. 
Jeśli chcesz abyśmy złożyli reklamację do przewoźnika w Twoim imieniu, to odpowiedz proszę w sprawie nr 28755793 i podaj informacje, o które poprosił Doradca. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

wypad_com_pl
#11 Animator#

Jeżeli są to przesyłki w ramach Allegro Smart to za terminowe dostawy odpowiada Allegro. Oczywiście jak nadane są zgodnie z regulaminem w odpowiednich godzinach. Należy się upewnić, ponieważ przynajmniej u nas w regionie ostatnio zmieniły się godziny graniczne. Robisz wtedy wykaz przesyłek które nie zostały odpowiednio obsługiwane przez przewoźnika i zgłaszasz reklamacje do Allegro. Wskazujesz na czym polega problem tj. nie terminowa dostawa (Inpost w przypadku przesyłek Allegro Smart deklaruje dostawę D+1 czyli na kolejny dzień roboczy po nadaniu - oczywiście jeżeli nadanie było przed godziną graniczną). Wtedy żądasz zwrotu wszystkich kosztów jakie zostały poniesione dla takich paczek (chodzi tu głównie o dopłaty jakie ponosi sprzedawca) oraz o ewentualną pomoc w przypadku nie zadowolonych klientów. Po takim zgłoszeniu zapewne będzie odpowiedź że wszystko jest ok i że nie ma podstaw do reklamacji. Składasz odwołanie i prosisz o zajęcie się sprawą przez osobę kompetentną w tym temacie. Mija trochę czasu i dostajesz zwrot wszystkich opłat.

Przykre w tym jest to że cała procedura zajmuje bardzo dużo czasu i jest pracochłonna dla sprzedawcy.

Do każdej opóźnionej paczki musisz wnioskować oddzielnie sprawdzając ile Allegro pobrało od Ciebie dopłaty. W przypadku przesyłek Allegro Paczkomaty (bez smart), możesz również wnioskować o 50% kosztu dostawy czyli obecnie 50% z 9,99zł - też to otrzymasz.

 

oznacz moderatorów