anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Integracja Inpost wiele kont wysyłanie zamówień

sensoryczniepl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, mam dwa konta allegro, oba podłączone kluczem API pod jedną integrację INPOST.
Z jednego konta mogę przełączać się na inne konta (powiązane konta) i zarządzać asortymentem, zamówieniami czy wiadomościami.

Ale jest problem z zamawianiem wysyłki INPOST.

Z głównego konta jest ok, ale nie mogę zamówić przesyłki inpost gdy zamówienie dotyczy drugiego konta. Dostaję wtedy komunikat jak niżej:

"Nie można wczytać zamówienia. Upewnij się, czy wybrane zamówienie istnieje i jest przypisane do twojego konta.".

Zamówić przesyłkę mogę dopiero jak fizycznie przeloguję się na to drugie konto.

Jak to można rozwiązać ?

Nie widzę sensu tylko do tego celu się przelogowywać. Sprawdziłem to też w nowym "Sales Center". I to samo jest.

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @sensoryczniepl! Przepraszam, że czekałeś na odpowiedź! 
Przykro mi, ale aby nadać przesyłkę z drugiego powiązanego konta, konieczne będzie przełączenie się na to konto na którym doszło do sprzedaży.
[edytowano]

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

sensoryczniepl
#7 Wielbiciel#

Mam powiązane te konta ze sobą i właśnie problem występuje gdy chcę użyć przycisku "Nadaj przesyłkę" do konta gdzie jestem przełączony ale zalogowany na inne konto.

Przełączam się tą listą rozwijaną na drugie konto - widzę zamówienia z drugiego konta - klikam nadaj przesyłkę i wywala błąd "Nie można wczytać zamówienia. Upewnij się, czy wybrane zamówienie istnieje i jest przypisane do twojego konta.". Zamówienie w tym czasie dotyczyło Inpost paczkomaty, nie miałem okazji sprawdzić innych operatorów przesyłek.

Jak już  "Przelogowałem" się na drugie konto i nadałem przesyłki to po ponownym przelogowaniu się na główne konto i zajrzeniu w szczegóły zamówienia sekcja "Przesyłki" jest pusta. Sekcja ta wypełniona jest tylko gdy "Zaloguję" się fizycznie na tamte konto.

Ewidentnie coś tu nie gra.

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sensoryczniepl rozumiem, dziękuję za szczegółowe informacje. 
Dopytuję, czy jest to błąd i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 
Edytowałam moją poprzednia wiadomość, aby nie wprowadzała w błąd. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sensoryczniepl nie jest to błąd. Przykro mi, ale nawet mając powiązane konta konieczne jest przelogowanie się na konto na którym doszło do sprzedaży, aby nadać przesyłkę w Wysyłam z Allegro. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów