anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jaką kote mam zwrocic sprzedajaceniu w zwiazku z nieodebraniem przesyłki?

ADproducts
#8 Zapaleniec#

Witam mam pytanie bo juz sam zdurniałem - Jaką kote mam zwrocic sprzedajaceniu w zwiazku z nieodebraniem przesyłki?

Klient (brak smarta) kupił u mnie produkt za 32,50 + 9,99 wysyłka.

Pacza wysłana, klient nie odebrał jej z paczkomatu i przesyłka do mnie wrociła.

Teraz domaga sie zwrotu całosci kosztow czyli 42,99.

Ale przeciez ja ta paczke wtslalem i ponioslem koszty wysylki.

 

To jak to wkoncu jest, mam zwrocic mu wpłate 42,99 czy 32,50?

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@ADproducts jeśli nie odstąpił od umowy, zanim minął termin odbioru paczki, to towar jest jego i jest Twoim dłużnikiem, poproś o opłatę za ponowną wysyłkę a jak chce zwrot kasy to odejmujesz koszty jakie poniosłeś ( paczkomat wraca za darmo ) wiec  odejmujesz jeden koszt wysyłki 🙂 

Jak nie zrobi żadnego ruchu poinformuj że zaczniesz zaliczać za magazynowanie, oczywiście musisz się liczyć z negatywem bo taka natura większości tu kupujących 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak się domaga zwrotu to można to uznać za odstąpienie od umowy zakupu, więc zwracasz mu koszt zakupu towaru + najtańszą dostawę w tej ofercie.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Jak odstąpi od umowy zwracasz kwotę towaru minus koszt powrotu paczki bo nie odebrał plus kwota najtańszej wysyłki z oferty 

oznacz moderatorów