Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam pytanie bo juz sam zdurniałem - Jaką kote mam zwrocic sprzedajaceniu w zwiazku z nieodebraniem przesyłki?
Klient (brak smarta) kupił u mnie produkt za 32,50 + 9,99 wysyłka.
Pacza wysłana, klient nie odebrał jej z paczkomatu i przesyłka do mnie wrociła.
Teraz domaga sie zwrotu całosci kosztow czyli 42,99.
Ale przeciez ja ta paczke wtslalem i ponioslem koszty wysylki.
To jak to wkoncu jest, mam zwrocic mu wpłate 42,99 czy 32,50?
@ADproducts jeśli nie odstąpił od umowy, zanim minął termin odbioru paczki, to towar jest jego i jest Twoim dłużnikiem, poproś o opłatę za ponowną wysyłkę a jak chce zwrot kasy to odejmujesz koszty jakie poniosłeś ( paczkomat wraca za darmo ) wiec odejmujesz jeden koszt wysyłki 🙂
Jak nie zrobi żadnego ruchu poinformuj że zaczniesz zaliczać za magazynowanie, oczywiście musisz się liczyć z negatywem bo taka natura większości tu kupujących 😞
Jak się domaga zwrotu to można to uznać za odstąpienie od umowy zakupu, więc zwracasz mu koszt zakupu towaru + najtańszą dostawę w tej ofercie.
Jak odstąpi od umowy zwracasz kwotę towaru minus koszt powrotu paczki bo nie odebrał plus kwota najtańszej wysyłki z oferty