Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Chciałem Was poinformować drodzy sprzedający że " jeśli KLIENT wybierze "Płatne z góry" i NIE ZAPŁACI a wy mu nie wyślecie towaru z oczywistych względów to TO zamówienie będziecie mieli wliczone jako nie wysłane w terminie. Co Wy na to ? Może jestem w błędzie , niech mnie ktoś uświadomi.
Nie nie jesteś w błędzie, nigdy nie miałem 100 % przez nie opłacone zamówienie lub zdublowane 😄
hitem jest i tak opcja urlop. niech kogoś nie zmyli to słowo. Według allegro urlop dla sprzedawcy nie istnieje. Masz urlop - to jesteś zobowiązany, żeby dzień w dzień podsyłać klientom nr paczek, pomimo, że ich nie nadajesz. Co jest dla mnie po prostu chore. Ja dzięki urlopowi wyleciałem z programu super sprzedawcy, bo według adminów nie wysyłałem na czas nr paczek. No cóż, ciekawe czy admini jak mają wolne to również odpisują na posty ???
zakładam, że tak jest. A ile jest sytuacji, że ktoś rezygnuje po długim czasie, zmienia adres, coś kombinuje z zakupami i trzeba generować nowe druki, a ten oryginalny zakup wisi jako niezrealizowany.
chciałbym cię poinformować, że transakcje na allegro są wiążące prawnie, więc kupującego można pozwać i wymusić na nim opłatę jak również odbiór towaru (z odsetkami) 🙂
ale piszesz o tym, jakby to powodowało jakieś tragedie na świecie 😂
Nie powoduje tragedii tylko mnie denerwuje bo ja deklarując wysyłkę w 24h muszę wprowadzić numer przesyłki w 24h a klient wybierając opcję płacę z góry na według regulaminu czas 7 dni na opłatę transakcji... On to robi po 6 dniach a ja tracę na procencie wysłanych przesyłek na czas.
tak to może było kiedyś. Teraz to może sobie nakupować co chce, ile chce, a potem zrezygnować, czy też jak to się ładnie nazywa "odstąpić od umowy na odległość". Niestety nasza przewaga nad kupującymi sukcesywnie maleje od lat.
I chcesz powiedzieć że wysyłasz klientom wezwania do zapłaty, potem podajesz do sądu w ich miejscu zameldowania (zamieszkania) bo nie zapłacił Ci 50zł.
ja nie, ale wierz mi, są tacy co tak robią, bo.. mogą, robią to co kupujący, co uważa, że też.. może 🙂
szczerze, to ja bym miał wywalone na kupujących tak jak oni mają
na sprzedających 😄 w sumie to mam, jeśli widzę, że druga strona też 😄
Tak jest to duży problem, bo w ten sposób ja od kilku miesięcy nie umiem uzyskać Super Sprzedawcy, gdyż jest to jeden z warunków.
mnie bardziej dziwi "śledzenie statusu przesyłek"
Wysyłam tylko paczkomaty i kuriera DPD . Oboje spedytorzy pozwalają na automatyczne generowanie etykiet . I dziwnym trafem paczki nadane w terminie wynoszą powiedzmy 95 % a śledzenie rzekomo jest tylko w 60% i o co tu chodzi?!
Z automatu link do śledzenia jest wrzucany przez danego spedytora i jest on widoczny w zakładce zamówienia. Nie jestem w stanie tego rozgryźć mimo szczerych chęci.
u mnie jest 63% - nadania tylko poczta polska i również DPD, czyli w sumie wszystko do śledzenia, więc trudno wyczuć na czym polegają te wyliczenia.
@lopes1990 95 % to masz chyba numery uzupełnione w terminie. A śledzenie statusu jest informacja " Bierzemy pod uwagę tylko te przesyłki, które zostały nadane przez Ciebie w terminie." Uzupełnienie numeru a nadanie przesyłki to jakby całkiem inna para kaloszy i stąd pewnie te różnice 🙂
jaka ta nasza Kamcia jest.. łodygoporowa 😄 😄
teoretycznie tak, ale ja ręcznie nie wbijam nr przesyłek tylko idą w momencie nadania, czyli puszczam plik na pocztę i w ciągu godziny paczki są skanowane. W praktyce nadanie numeru jest jednoznaczne z nadaniem paczki, więc powinny być te dane przynajmniej zbliżone, bo identycznie nigdy nie będą. Zawsze się może zdarzyć, że kurier zeskanuje paczkę trochę później niż odbierze, ale ja kurierem nadaję mało przesyłek. Ogólnie dla mnie ten parametr jest dziwaczny, bo w większośći przypadków moment dostarczenia paczki na pocztę, czy odbioru przez kuriera nie jest jednoznaczny z jej nadaniem. sporadycznie są sytuacje, że paczka może być doręczona, a w systemie jej nie ma, bo nikt jej nie zeskanował. Dla allegro taka paczka nie została wysłana, chociaż do klienta dotarła.
@mikeza Dziwaczny to łagodnie powiedziane. Przesyłki zeskanowane na PP w systemie pojawiają się czasem po kilku godzinach a jak była ostatnio awaria to po 2 dniach dopiero były widoczne. A system Allegro tyka nieustannie 😁
No własnie nie jest tak 😛 Paczki tworzę w dniu przekazania ich kurierowi, więc nie jest możliwa, aż tak duża różnica.
Zarówno w przypadku inpostu jak i DPD , numer zostaje dopiero wygenerowany w momencie opłacenia// wydrukowania etykiety.
Nie ma więc możliwości , żeby różnica wyniosła aż 30% nawet gdyby , kilka paczek miało przekroczony maksymalny czas na wysyłkę 48 h zanim odbierze je kurier to nie wierze, że jest to 500-1000 paczek nadanych poza terminem .
@lopes1990 W takim razie ten system jest jeszcze bardziej zrąbany niż myślałam 🤣
@lopes1990 @_HolaOla_ U mnie jest podobnie. Wcześniej się nad tym nie zastanawiałem, ale być może to jest jednak problem po stronie allegra? Sytuacja podobna: nadaję tylko przesyłki rejestrowane, etykietę generuję rano, a przesyłki są odbierane przez INPOST ok 14.00, DPD podobnie, na pocztę dostarczam również ok. 14., a wrealizacji mam rozjazd ok. 8%. Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć dlaczego?