Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przenoszę wątek aby nie zginął
A może tak. Wysyłam w dniu zakupu ( czas liczony od momentu zakupu do godz. 23,59 oraz Wysyłam w najbliższym dniu roboczym, czas liczony od godz. 00,00 do 23,59 , następnie w 48h i.t.d.
To moja sugestia, dopisujcie swoje.
Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoim pomysłem.
@nat_not A czy doczekamy się odpowiedzi na pytanie postawione w pokrewnym wątku? Mianowicie czy czas realizacji wysyłki jest liczony w momentu wklepania numeru, tak jak to sugeruje nazwa kryterium oceny (Numery przesyłek uzupełnione w terminie), czy też dopiero gdy numer staje się aktywny w systemie poczty lub innego przewoźnika?
@TomBanknoter z moich obserwacji wynika że numer pojawia się w systemie allegro zaraz po przesłaniu pliku do inpostu lub poczty. Wysyłając pliki dzień wcześniej poprawiłem statystykę. Na razie to działa.
@BURZYNSKID Ja akurat sam wklejam numery, z Elektronicznego Nadawcy. W ogóle nie używam przesyłek typu "Allegro-coś tam-coś tam"
@TomBanknoter Tracisz niepotrzebnie swój czas. EKN pozwala pobierać i wysyłać tylko to co faktycznie chcesz wysłać w danym dniu, dodatkowo nie trzeba samodzielnie wypisywać blankietów, uzupełnianie numerów nadań też Cię nie obchodzi. Musisz go powiązać ze swoim kontem na allegro.
@BURZYNSKIDMiałbyś zapewne rację, gdybym wysyłał tylko to, co sprzedam na Allegro. Tak jednak (na całe szczęście!) nie jest, więc wolę korzystać z EN poczty, bo przynajmniej mam wszystko w jednym pliku. A tych numerów do wklejenia nie jest tak znowu dużo, kilka lub kilkanaście dziennie, więc maks minuta roboty 😊
@TomBanknoter Również korzystam E.N. poczty polskiej, w ramach umowy obsługuję przesyłki allegropocztapolska oraz listy zwykłe. Integracja z allegro nie ma wpływu na to czy wysyłam z innego sklepu.
U mnie może nie zdarza się to często, ale czasem klienci zamawiają i proszą o wysyłkę trochę później. Na taką sytuację można by dodać opcję "klient poprosił o wstrzymanie wysyłki do: data" i zatrzymanie liczenia czasu. Jednocześnie klient mógłby dostawać wiadomość potwierdzającą takie wstrzymanie żeby sprzedawcy nie korzystali z tego w nieuczciwy sposób.