Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Kiedyś musiało się to zdarzyć 🙂 - pomyliłem etykiety (wygenerowane dwie etykiety do jednego zamówienia) a naklejona na inne zamówienie.
W jaki sposób cofnąć nadaną przesyłkę do nadawcy - nadanie poprzez DPD.
Jest taka możliwość?
Ewentualnie czy jest możliwość przekierowania zamówienia na właściwego odbiorcę?
@atechnik_sklep Cześć. 🙂 Jeśli paczka została już nadana, to najlepiej od razu skontaktuj się z DPD i opisz tę sytuację: https://mojapaczka.dpd.com.pl/page/contact
Szkoda, że jest po 19:00 a oni pracują do 18:00 😄
@ko_alka
Niestety kontakt z DPD jest całkowicie bezowocny bo twierdzą, że nie mogę przekierować przesyłki na właściwy adres ponieważ nie jestem płatnikiem i że to Allegro może przekierować przesyłkę. Jakiś cyrk - teraz przesyłka wróci do mnie po odmowie odbioru zamiast trafić do klienta.
🤬
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czy możecie przekierować przesyłkę DPD na właściwy adres tak jak twierdzi DPD podając Was jako płatnika i dysponenta przesyłki?
@atechnik_sklep Jak rozumiem ta przesyłka jest już w drodze? Prześlij mi proszę na maila numer zamówienia, przesyłki oraz gdzie ew. chcesz ją przekierować. Nie mogę Ci tego obiecać, ale skonsultuję z zespołem, czy jest w ogóle taka możliwość.
@_HolaOla_
Udało się przekierować przesyłkę zwrotną. Chwilowo nie zawracam głowy.
Pozdrawiam
@atechnik_sklep Czyli temat nieaktualny?
@_HolaOla_ Na chwilę obecną nieaktualny.
@atechnik_sklep w porządku, w takim razie jeśli będziemy potrzebni w przyszłości, pisz śmiało.