Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Już od około 2 tygodni czekam na weryfikację konta. Kiedy mogę się spodziewać zakończenia tego procesu? Prosiłbym o jego przyspieszenie ponieważ chciałbym zdążyć na Black Week @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Pozdrawiam
@ekabiny Cześć. 🙂 Z tego, co widzę, Twoje konto firmowe jest już zweryfikowane. Powiedz proszę, gdzie widzisz informację o tym, że nie jest? Najlepiej prześlij zrzut ekranu, wyjaśnię tę sytuację.
Taką informację widzę np. w "Moje konto" (screen poniżej)
Dzięki!
@ekabiny oki, poprosiłam o przekazanie Twojego wniosku do operatora i poczekaj proszę na naszą odpowiedź, wkrótce konto będzie w pełni aktywne.