Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@FHU_IBAG Cześć 🙂 Kiedy zgłosiłaś zmianę nazwiska na rachunku bankowym i przesłałaś dokumenty?
Część przelewy robiłam z 2 tygodnie temu po 1.01zl i to 2 krotnie myśląc że coś poszło nie tak teraz przed świętami wysłałam Zgłoszenie o zmianę nazwiska bo widzę że wyświetla się panieńskie więc pomyślałam że to może być przyczyną odrzucenia autoryzacji ale żaden email nie przychodzi a komunikat był że ma przyjść email że się zmiana powiodła bądź nie
@FHU_IBAG Pewnie masz tam sporą kwotę do wypłaty, dlatego po wysłaniu wniosku o zmianę nazwiska mail nie przychodzi. Żaden regulamin tego czasu na zmianę nie definiuje. Powinno się to odbyć niezwłocznie, ale nikt nie wie, w jakim dokładnie czasie. Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie. Moim zdaniem najlepiej jest zgłaszać zmiany i konto do weryfikacji wtedy, gdy ma się zero do wypłaty. Wtedy przebiega to błyskawicznie. Mi tak zweryfikowano Przelewy24 - z dnia na dzień 🙂
@FHU_IBAG Rozumiem, że w bazie CEiDG znajdują się Twoje aktualne dane?
Zgłoś proszę jeszcze raz zmianę nazwiska przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb&subjectId=4e2473d5-2...
@FHU_IBAG Wypłaty są już aktywne 🙂