Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący anulował zakup. We wtorek około godz 10-11 zlecilam zwrot. W krótkim czasie dostałam maila z potwierdzeniem zlecenia zwrotu i przyznano mi rabat transakcyjny. Dzisiaj (w czwartek) późnym popołudniem kupująca zakłada dyskusję że nadal nie ma kasy na koncie. To tak zawsze długo idzie? Obiecałam jej że postaram się coś dowiedzieć. Jak najszybciej to załatwić z allegro? Mailowo czy jej jakiś formularz zgłaszania takich problemów?
Po twoim zwrocie Allegro wysyła maila, kupująca potwierdza Maila od Allegro? i w 3dni są tam skąd wyszły.
po tym jak ja zleciłam zwrot kupująca jeszcze musi coś potwierdzać żeby dostać kasę?
Oczywiście że nie, środki wracają tam skąd wyszły.
To się dzieje automatycznie.
Z reguły do 3 dni roboczych, ale jak zwracasz tak jak wpłacił i masz potwierdzenie, że zwrot został zrealizowany to podepnij potwierdzenie do dyskusji, bo klient coś kręci.
@barwyflory_pl może płaciła allegro pay?
@Client:44052296 payu
Ja nie za bardzo rozumiem o co chodzi. Kupujący anulował zakup. Zleciłaś zwrot we wtorek - idzie do kupującego do 3-ech dni roboczych. Sprawdź, czy faktycznie otrzymałaś potwierdzenie na e-mail, że zwróciłaś kasę kupującemu. Rabat transakcyjny (zwrot prowizji ) to inna sprawa.
Kupująca założyła dyskusję - napisz, że zwróciłaś już kasę, a kupująca niech kliknie w link typu "poproś pracownika Allegro o pomoc", lub coś w tym rodzaju... Wtedy wypowie się pracownik Allegro i udzieli wyjaśnień. Możesz również skorzystać z formularza kontaktowego z Allegro i poprosić pracownika o wyjaśnienia we wskazanej dyskusji.
Pozdrawiam.