Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dostałam informację od kupującej że brakuje jednej pozycji z zamówienia (bardzo prawdopodobne że się pomyliła, bo paczka była bardzo duża). Zamawialam że startem do paczkomatu. Chce dosłać w taki sam sposób. Nadaje przez managera.paczkomaty (nie mam umowy). Jak mam nadać na te same dane paczkę (wie że będzie odpłatna). Jak wchodzę w zamówienie to się nie da, a jak chce ręcznie nadać w managerze to przez maila allegrowego dostaje info że mam to zrobić przez zakładkę allegro
@barwyflory_pl Najprościej nadasz bezpośrednio ze strony InPost, poza Allegro. Nie będzie żadnego problemu.
xyz96 będzie problem z adresem e-mail odbiorcy.
barwyflory_pl poproś klienta o właściwy adres e-mail klienta , wówczas nadasz przez managera przesyłek lub bokera .,.
@barwyflory_pl podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
Nie wiem dlaczego ale jak dodaje gotują numet zamówienia to mi odrzuca
@barwyflory_pl a pojawia się jakiś komunikat przy tym odrzuceniu? Spróbuj proszę odświeżyć stronę lub prześlij numer zamówienia na adres spolecznosc@allegro.pl
Wyslalam maila
Szczerze mówiąc liczyłam że jest opcja by wysłać to za 8,99 a nie w regularnej cenie 12,99 🙂
@barwyflory_pl umowa z Inpost jest rozwiązaniem Twojego problemu .... to na przyszłość .
@mdrogeria Nie będzie problemu. Sprzedawca musi podać prawidłowy e-mail, a nie udziwniony i zniekształcony przez Allegro, to chyba oczywiste.
xyz96 właśnie
W MP Inpost, przejdź do zakładki "wygenerowanych" listów, będziesz miała tam już wystawioną etykietę. Do tego zamówienia, wystaw z tamtego poziomu kolejną etykietę. Możesz tak do każdego zamówienia domawiać paczki, jednak już nie jako SMART. Nie będzie problemu z mailami i numerami zamówień.
Tak właśnie próbowałam zrobić. Znalazłam tą przesyłkę starą ale nie ma tu nigdzie opcji ponowienia... albo nie widzę
Zaznaczasz kwadracik na lewo od tej pozycji, potem jedziesz na sam dół strony, wybierasz sposób nadania - na przykład paczkomat, wybierasz paczkomat nadawczy, następnie przycisk "przygotuj".
U mnie tak jest, sprawdziłem właśnie.
@barwyflory_pl dokładnie jak pisze @7-MALY-7.
Powinnaś wejść w "import Allegro InPost" zaznaczyć "wygenerowane" pojawią się Twoje wszystkie etykiety. Znajdujesz to zamówienie (możesz wyszukać po loginie kupującego). Następnie proszę zaznacz kwadracik przy tym zamówieniu (jak na zrzucie):
Pamiętaj oznaczyć, że akceptujesz regulamin i kliknij "przygotuj". Daj proszę znać czy się udało?
Nie, nie ma czegos takiego niestety u mnie rowniez sie nie da i mam dokladnie ten sam problem.
@IRTrack_PL Czy możesz przesłać zdjęcie lub zrzut ekranu jak to u Ciebie wygląda?
MAM! Dobra juz wiem gdzie robilem blad - trzeba wejsc w Allegro - import i przefiltrować jako wygenerowane! Dziekuje, sorki za moja ślepotę 🙂