Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
A więc tak .
Mam ustawiną godzinę graniczną do 12:00 , czas wysyłki 24H , dla wszystkich przewoźników jednakowo .
Doświadczenie nakazało nie wysyłać po godzienie granicznej i nie wysyłam .
Do godziny 12:00 w moich oferatach figuruje informacja ,, kup do 12:00 dostawa jutro ,, .....fajnie
O godzienie 12:00 zmienia się komunikat na ,, dostawa jutro ,,........... chyba NIE FAJNIE !!!
DOPIERO GRUPOWA ZMIANA CZASU WYSYŁKI POWODUJE ZMIANĘ KOMUNIKATU NA ,, dostawa pojutrze ,,
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy to teraz tak ma działać .?
watek kieruję do sprzedających oraz moderatorów .
@mdrogeria to tak działa i jest to prawidłowe, ponieważ prezentowany czas wysyłki nie opiera się jedynie na Twojej deklaracji, lecz wynika ze statystyk. Jeśli masz ustawiony czas wysyłki 24h to jeśli ktoś kupuje nawet po 12:00 to wciąż czas wysyłki to 24h, czyli pojawi się informacja o dostawie jutro, a dopiero po zmianie czasu wysyłki, będzie informacja o dostawie kolejnego dnia. Szczególnie jeśli do tej pory nadawałeś przesyłki tego samego dnia nawet po tej godzinie. Napisałeś, że po tej godzinie nie wysyłasz ale czy robisz tak od 30 dni kiedy liczone są te czasy?
la_nika 💮pytanie nr1. po co w takim wypadku jest ustawiana godzina graniczna . ?
2. nie wysyłam po godz. 12:00 NIGDY !!! , to na czym opierają się Wasze statystyki ??
3. w jakim celu jest taka informacja skoro wprowadza klienta w bląd .?
la_nika i po CZWARTE . dlaczego zmieniasz tytuł mojego wątku na pytający skoro nie to miałem tego w zamyśle , a wręcz chodziło mi o dobitne wszkazanie innym sprzedającym skąd się biorą negatywy , dyskusje czy inne problemy związane Z WYSSANYMI Z PALCA informacjami umieszczanymi przez serwis w ofertach sprzedawcy .
@la_nika Czyli CELOWO wasz algorytm działa na szkodę sprzedającego? Bo jak nie wysyła po 12 to nie ma szans an dostawę "JUTRO" ?
@pinsplash algorytm oblicza realny czas wysyłek. Celowo nie działa na niczyją szkodę, bo to są chłodne kalkulacje. Po to ustawia się, że wysyłka dziś do jakiejś godziny, żeby móc realnie takie przesyłki nadać do tej godziny. Więc sprzedający będzie miał dostawę jutro w zależności od tego jaką tam godzinę poda. I jeśli nie nadaje później, to po upływie tej godziny nie będzie miał informacji o dostawie jutro, ale przed tą godziną będzie miał.
@mdrogeria dziękuję za potwierdzenie, że nigdy nie nadajesz po tej godzinie. Teraz będę mogła to zweryfikowac z odpowiednim zespołem. Dam znać, gdy otrzymam od nich odpowiedź, ponieważ jeśli nie nadajesz po tej godzinie, to również rozumiem, że czas dostawy powinien się automatycznie zmienić po 12:00.
la_nika 🌞no nie nadaję ,żeby Wasz algorytm nie zwariował , tak było jak piszesz ,,czas dostawy powinien się automatycznie zmienić po 12:00. ,, , a dzisiaj widzę 5 klientów otrzymało przy zakupie błędną informację .... ciekawe jak się to skończy .
@la_nika No działacie, według własnego motta " pod żadnym pozorem sprzedający nie powinien iść na rękę kupującemu. Jak tak zrobi ukażemy go za to". Jest ustawiona graniczna 12. Zakup po 13, Kupujący prosi : bardzo mi zależy, proszę o wysłanie dzisiaj. Sprzedąjcy wysyła, dwie , trzy paczki po tej godzinie. To wasz algorytm następnym kupującym pokaże że mimo iż jest po dwunastej to i tak dostaną jutro. WBREW deklaracji sprzedającego. Potem negatywy za brak dostawy jutro, odwołanie, odrzucone bo to subiektywna ocena kupujacego.. Spadek jakości, pozycjonowania itp itd... pomyliłem się w którymś punkcie?
@mdrogeria nie zapomniałam o Tobie.
Na razie wiem, że jest to spowodowane przesyłkami nadawanymi przez Pocztę Polską. Przepraszam, że musisz czekać dłużej na odpowiedź. Wciąż to wyjaśniam i jak tylko będę mogła poradzić jak rozwiązać ten problem bez grupowej edycji czasu wysyłki, wrócę do Ciebie niezwłocznie! 🌼
@mdrogeria przepraszam za czas oczekiwania na odpowiedź. Poradzono mi przekazać Ci, że rozwiązaniem (innym niż zmiana czasu wysyłki) będzie w ofertach z dostawą w 24h zmiana na szybkie metody dostawy, czyli te które w czasie dostawy przy edycji cennika pokazują czas dostawy 1 dzień. To wyeliminuje Pocztę Polską i powinno pomóc.
Zdaję sobie sprawę, że pewnie nie jest to dla Ciebie idealna opcja, ale w tej chwili jedyna która pozwoli rozwiązać problem w tej chwili.
@mdrogeria oj tam. Ja dziś około 13 patrze ze na jednym koncie mam : dostawa jutro, na drugim : dostawa pojutrze. Obydwa maja takie same ustawienia i takie samo wyjezdzaja paczki.
Wiec po prostu popatrzyłem ... i tyle.
Generalnie robie co do mnie należy i powoli przestaje sie przejmowac rzeczami kompletnie ode mnie niezależnymi.