Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Bezsensu naliczanie skuteczności wysyłek jeśli zakupy anulowane są zaliczane jako nie wysłane.
Inaczej -UPS dostarczał do klienta przesyłkę cały tydzień choć wysłana była w dniu zakupu i jak do tego się odnieść.?.
Wszystkie wysyłki mam w dniu zakupu chyba że zostały zamówione w sobotę i niedzielę idą w poniedziałek jak można szybciej ?
Rozumiem że siedzi ktoś na Allegro i płaca mu za pokazywanie że coś robi i zaczynanie się wymyślanie odstające od rzeczywistości.
Jak można chłostać krowę że mleko dowieźli do sklepu po kilku dniach ?
Po prostu jeśli tworzy się system powinno być to dopięte a nie na fazie eksperymentu obarcza sprzedających pilnowaniem w jakim czasie firma kurierska po odbiorze dowiezie paczkę do klienta .
Nie mamy wpływu na przesyłkę po jej oddaniu.
Budowanie modelu szybkich wysyłek w oparciu o takie dane mija się z celem tylko czy Państwo dostrzegacie ten problem ?
Chcecie go dostrzec ?
Sprzedawca powinien sprzedawać, pakować ,sprzedawać Allegro brać prowizję .Takie proste.
Pozdrawiam
@prezento-grzes w jakości sprzedaży nie uzwględniamy przesyłek, które zostały anulowane przez kupujących. Twoja jakość sprzedaży jest na bardzo wysokim poziomie. Zapewniam Cię, że ten system jest dopracowany. A w Programie Szybkich Wysyłek rabat przyznawany jest jeśli przesyłka została nadana (czyli zeskanowana przez kuriera) tego samego dnia, w którym kupujący zapłacił lub złożył zamówienie (w przypadku dostaw za pobraniem).
A co jak klient kupuje i dzwoni aby mu wysłać 2 dni później albo aby wstrzymać z wysyłką bo coś tam, albo od razu zaznacza aby wysłać za 2 dni ? Miałem kilka takich sytuacji.
Nawet ostatnio kurier do palety zamówiony a tu Pan dzwoni aby się wstrzymać z wysyłką i co teraz dlaczego mi mają statystyki lecieć jak to nie moja wina !
@cFiat, zakładamy, że opisane przez Ciebie sytuacje są jednostkowe. Kupujący w większości oczekują jak najszybszej dostawy.
@mr_oma Może jednostkowe ale się zdarzają i są liczone do statystyk. Warto byłoby to jakoś rozwiązać. Padały już tutaj wypowiedzi typu "Niech Kupujący anuluje transakcję i kupi wtedy kiedy mu będzie pasowało". To nie jest wyjście. Kupujący kupuje bo zwietrzył okazję ale wysyłkę chce parę dni później, bo nie może odebrać wcześniej. Dlaczego Sprzedający ma być za to karany?
Warto zwrócić uwagę, że "w jakości sprzedaży nie uzwględniamy przesyłek, które zostały anulowane przez kupujących". Ale przesyłki niewysłane gdy Kupujący odstąpił od Umowy, ale nie anulował zakupu - są uwzględniane.
Ale są i zaniżają statystyki, skoro tego wymagacie to udostępnijcie klientom zakładkę w której będą mogli wybrać późniejsze dni wysyłki.
A oto przykład.Sprzedaż przed kilkoma minutami i wiadomość w formularzu dostawy:
"Proszę o wysyłkę po weekendzie aby obiektyw nie "leżakował" w paczkomacie, oraz dobre spakowanie obiektywu przed wysyłką. Proszę o wysyłkę dokładnie tego obiektywu z aukcji (nr seryjny ............) bo widziałem że wystawiony jest też inny egzemplarz na innej aukcji"
I już staty polecą w dół ... 😭
Tak się często dzieje ,ja też miałem ostatnio takiego klienta który kupował dzień po dniu jeden przedmiot ,od razu go opłacał i prosił o wysyłkę dopiero jak wróci z urlopu .Wysłałem mu puste koperty by system mnie nie zrujnował na punktacji a potem wszystkie pozycje razem jedną wysyłką na własny koszt we wskazanym przez niego terminie .
Nic na to nie poradzimy.Jeśli Allegro nie udostępni możliwości wyboru terminu wysyłki dla Kupujących bez konsekwencji dla Sprzedających, to w statach jesteśmy skazani na porażkę.Tym bardziej, że większość zakupów jest po godzinach granicznych (na żaden program się nie załapiemy), to jeszcze opóźnienie wysyłki na prośbę Kupującego, zgodnie z założeniem Allegro jest winą Sprzedającego.
No cóż, trzeba to przełknąć - klient ponad statystyki 🙂