anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mam skontaktować się z doradcą i ile mogę czekać na odpowiedź?

Kasprej71
#8 Zapaleniec

Od poniedziałku bezskutecznie próbuję skontaktować się z doradcą w dość pilnej dla mnie sprawie. Chciałem to zrobić za pośrednictwem czatu, jednak – jak widać na załączonym zrzucie ekranu – nie mam takiej możliwości (próbuję od 2 czerwca i wciąż jest ten sam komunikat). Ze względu na pilność sytuacji, tego samego dnia o godzinie 11:58 wysłałem również zgłoszenie mailowe, jednak do chwili obecnej nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Czy jest osoba, która mogłaby realnie pomóc w rozwiązaniu mojego problemu, bez odsyłania do regulaminu lub ogólnych poradników Allegro? Zależy mi na szybkim kontakcie – w analogicznej sytuacji brak odpowiedzi ze strony sprzedawcy wobec kupującego skutkuje obniżeniem jakości sprzedaży, a także jest zwyczajnie nieprofesjonalny. Liczę więc na równie odpowiedzialne i przede wszystkim profesjonalnego podejścia również po stronie Allegro.


image.png

 

 @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Kasprej71 po wysłaniu zgłoszenia przez formularz pierwszą odpowiedzią jest wiadomość od bota. Jeśli potrzebujesz kontaktu z Doradcą, powinieneś wybrać "Nie, nadal potrzebuję pomocy", wtedy wiadomość trafi bezpośrednio do Doradcy.
Rozumiem, że problem dotyczy spadku w Jakości sprzedaży. Obecnie Wasza jakość to Super, Smart! jest ponownie dostępny w ofertach, czyli pozostaje kwestia programu Pierwsze kroki w jakości sprzedaży?

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Kasprej71
#8 Zapaleniec

Proszę jeszcze raz przeczytać mój wpis, nie ma możliwości połączenia się z doradcą. Od 3 dni bezskutecznie próbowałem. Jestem już po rozmowie telefonicznej. Dziękuję za brak pomocy na forum.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Kasprej71 przeczytałam Twoją wiadomość, ale widzę też Twoje zgłoszenia e-mailowe i powód ich zamknięcia. Kontakt przez czat to nie jedyna forma kontaktu przez formularz. 
Cieszę się, że udało Ci się porozmawiać telefonicznie z Doradcą i mam nadzieję, że otrzymałeś pomoc. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów