Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@biosorcerer nie zawraca głowy allegro takimi **piiip**ołami 😀 jak by to był problem to już dawno by go rozwiązali.
Jak widać, to **piiip**oła, którą nie warto sobie zawracać głowy. Nr tel. z Czech. Ja nie mogę - teraz jestem w 100% przekonany że to Czeskie Alle był na kolanie szyte - pytanie czyim...
Jestem ZŁY - bardzo ZŁY...
jak nie doprosisz sie w mailu o polski numer to musiz wpisac swoj 😞
😆 chyba szybciej InPost rozwiąże ten problem niż allegeo
Uja rozwiąże - radź sobie sam...
Chcę, żeby klient dostał powiadomienie, kiedy może odebrać przesyłkę.
Obsługa wielu prefixów to powinien być priorytet. Jednak Na Grunwaldzkiej sądzą inaczej...
To całe Allegrowanie coraz bardziej mnie wkurza...
Dostanie
ale nie SMS tylko mailem lub aplikacja
Może i dostanie maila, ale ja mu paczki nadać nie mogę,,,,
Nie możesz nie nadac
to jest Paczkomat? Czy z czym masz problem?
Z numerem +420 /jak by to nie zabrzmiało
No tak ale dopilnuj żeby był mail poprawny i wpisz swój numer
dostanaie chociaż maila
a ja bardzo chcesz byc prokliencki to ja ten numer tel wyślij informacje ze ma se śledzić maila bo tam są dane do odbioru przesyłki ponieważ smsem sie nie dało
Nie chcę wpisywać swojego tel. Wymyślili system - niech on działa do jasnej Anielki, Nie chcę zwrotów. Chcę zadowolonego klienta. Klient zamawia - klient dostaje. Koniec. Kropka. Nie mam 5 lat , żeby się tłumaczyć przed kupującym...
@biosorcerer zrób tak jak pisze @Monika__L juz wielokrotnie zdażały nam sie zamówienia z obcymi numerami telefonów. Na początku sie martwiliśmy tak jak Ty. Ale pokolejnym razie po prostu wklepujemy którys z naszych numerów i tyle.
Kupujący prócz smsa otrzymuje także powiadomienia na maila oraz na allegro wiec spokojnie ma możliwośc odebrania przesyłki. U nas wszystkie takie przesyłki bezproblemowo były odbierane i zadna nie wóciła.
Kiedyś na początku rozmawialiśmy z taką kupującą. Była ona świadoma że na niemiecki numer nie przyjdzie jej sms tylko po prostu mie miała innego ( polskiego) numeru a był wymagany telefon wiec podała taki jaki miała. Natomiast doskonale wiedziała że aby odebrac przesyłke musi sprawdzać maila.
Własnie z trgo powodu kiedy kupująca naświetliła nam sprawe przestaliśmy w to wnikać. Podajemy nasz numer aby przesyłka przeszła i tyle . Póki co nie mieliśmy żadnych problemów.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Jesteście SUPER 👍
Teraz czekam na moderację aż się wypowie.
Raz jeszcze: