Kupujący przecież zamawiał u sprzedającego towar. Sprzedający niczego mu nie wciskał, tylko doszło do pomyłki. Jeśli przesyłka została dokonana omyłkowo, mamy do czynienia ze świadczeniem nienależnym a nie niezamówionym.
Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy pakowaniu wielu przesyłek pomyliłem etykiety z adresami. Dwie przesyłki doszły do klientów ale z zamienionymi przedmiotami. Jeden klient zgłosił od razu pomyłkę, a drugi milczy już kilka dni. Nie odbiera telefonów, nie odpisuje na maile i udaje, że go nie ma. Zlokalizowałem gdzie pracuje, jest w pracy ale po pierwszym kontakcie telefonicznym też nikt już nie odbiera telefonów. Czy jest jakiś sposób na taką sytuację ?
Miłego weekendu Kaliope_Brzeg
Mylisz pojęcia. Świadczenie niezamówione to jest wtedy jak ktoś mi coś wciska bez zamówienia i żąda zapłaty za to.
Niczego nie mylę. Jeśli mi ktoś wciska coś niezamówionego, wtedy jest to świadczenie niezamówione.
Jeżeli konsument otrzyma niezamówiony towar
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/swiadczenia-niezamowione/
Czy kupujący zamawiał ten towar? Nie zamawiał.
@xyz96 A zajrzałeś do tego artykułu z linka, który wklejasz?
Podstawa prawna – art. 5 ustawy o prawach konsumenta
Kupujący przecież zamawiał u sprzedającego towar. Sprzedający niczego mu nie wciskał, tylko doszło do pomyłki. Jeśli przesyłka została dokonana omyłkowo, mamy do czynienia ze świadczeniem nienależnym a nie niezamówionym.
@Kaliope_Brzeg Widzę.
6. żądanie natychmiastowej lub odroczonej zapłaty za produkty bądź zwrotu lub przechowania produktów, które zostały dostarczone przez przedsiębiorcę, ale nie zostały zamówione przez konsumenta;
Czytaj ze zrozumieniem. Nie mam z nim żadnego kontaktu, bo mnie unika...
@keradkon Widok z "palmy" jest odgórny, nie żyje w realu.