Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@msniezek użył fajnego zwrotu odnoszącego się wybitnie do naszego przypadku.
Jak pelikany - kupujący łykają informacje napisane przez allegro pięknym polskim językiem, podane w prosty,
przystępny sposób o jakim mówi ustawa konsumencka. Wszyscy są szczęśliwi i nikt nie czuje się oszukany, czy też pomawiany lub też w inny sposób dyskryminowany.
https://pressto.amu.edu.pl/index.php/pspsj/article/download/37548/32246/81276
Kupujący posiadający konto dobrych kilka lat na allegro, co z tego, że ze wschodu, naczytał się tekstów allegro, poznał regulamin serwisu, usługi smart i nowomowę tu stosowaną. Kupił sobie allegro smart z darmową wysyłką - serwis przewidział mu czas dostawy - wszystko było wspaniale, więc kupił u nas towar
My go tego samego dnia spakowaliśmy i wysłaliśmy, tego samego dnia jeszcze szybciej niż w przewidywaniach allegro - czyli sprzedawca jest także "wspaniały"
Właśnie otrzymaliśmy komentarz za transakcję napisany pod naszym adresem ale chyba skierowany do kogoś innego.
Kupujący nie poleca naszej firmy
"opózniona dostawa produktu o kilka dni"
- a za co - za sprzedawanie na allegro, za podawanie czasu wysyłki, za działanie smart, za działanie wysyłek allegro
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=670315377498100119767143
Pytanie skoro jest tutaj tak wspaniale to czemu otrzymujemy tutaj wpisy nie polecające u nas zakupów?
Ale nie odniósł się do wpisu czyli pracownicy mogą stosować takie standardy.☹️