Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Dlaczego Allegro nie odpowiada na maile, wysłane na adres invest@allegro.pl?
Zgodnie z zaleceniem wysłałem zgłoszenie, ale nie otrzymałem odpowiedzi.
Wspomniane zalecenie:
"Przedmioty w kategoriach Złote monety kolekcjonerskie i Produkty inwestycyjne
(z wyłączeniem podkategorii Złom złota i srebra) możesz wystawiać tylko na Allegro.
Jeśli chcesz to robić, wyślij zgłoszenie na invest@allegro.pl i podaj:
- nazwę konta (login), z którego chcesz sprzedawać produkty inwestycyjne i kolekcjonerskie złote monety
- dane firmy (jeśli jesteś przedsiębiorcą)"
Pozdrawiam
@Etno2 a kiedy do nich pisałeś?
Oj, dawno... w listopadzie.
@Etno2 prześlij proszę kopię tej wiadomości na adres spolecznosc@allegro.pl.
@w_kiwiKopia została przesłana.
@Etno2 zaszło nieporozumienie. Miałam na myśli przesłanie kopii wiadomości, którą wysłałeś już na adres invest@allegro.pl, abym mogła przesłać zgłoszenie dalej. 😉
Aha. W takim razie otworzę swoje archiwum i podeślę starą wiadomość 🙂
@Etno2 dziękuję! Już przekazałam do odpowiedniego zespołu. 😉 Mam nadzieję, że tym razem szybko otrzymasz odpowiedź. 🙂
Dzięki 🙂
Czy pod adresem invest@allegro.pl ktokolwiek w ogóle pracuje?
Czy to jest jakiś dział widmo?
A może to tylko schowek na miotły z napisem SPAM?
Pytam, ponieważ mija trzecia doba, a potwierdzenia, że moja wiadomość została
choćby przynajmniej przeczytana, nie otrzymałem.
W kontekście tego, że moja inna wiadomość leży tam (bez odpowiedzi) od listopada
2022, takie potwierdzenie "by się przydało".
@w_kiwi Czy Oni pojechali na wakacje? 🙂
@Etno2 przepraszam Cię za ten czas oczekiwania, napisałam ponownie do osób odpowiedzialnych za ten alias e-mailowy i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź!
Dziękuję Ci @la_nika
Widzę potężny kontrast pomiędzy pracą moderatorów tutaj, a pracą działu invest@allegro.pl.
Przynajmniej w zakresie komunikacji...