anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak sprawdzić informacje w ofercie z momentu zakupu przez kupującego?

europa89
#10 Popularyzator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

jeszcze miesiąc temu jak byłem na urlopie i miałem klienta, który chciał mi wmówić, że nie realizuję zamówień to kliknąłem na zamówienie i był "zrzut" zamówienia czyli, że to zamówienie z dnia i godziny takiej i takiej. 

 

teraz mam podobny problem i klienta, który twierdzi, że nie było informacji o urlopie ale tym razem klikam na zamówienie i przenosi mnie do oferty już bez tego zrzutu

 

Jak udowodnić klientowi, że nie ma racji?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@europa89 gdy wejdziesz w Zamówienia i klikniesz na konkretną ofertę to powinna wyświetlić się oferta z dnia zakupu. Jeśli w ofercie była informacja o urlopie to powinna być wtedy widoczna. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

europa89
#10 Popularyzator#

Zdjęcie zrobione miesiąc (aukcja skody)temu gdzie jest informacja ze widzisz stan oferty….. i to jest data i godzina zakupu tego klienta a teraz jak wejde w zamowienie (aukcja audi) i kliknę w nie to mam standardowy komunikat ale strona jest biezaca wiec nie jestem wstanie udowodnić klientowi ze widział to kilka dni temu.

6919200C-AC45-4B68-A193-2A85E69632D4.png

 

5A5F4994-9F94-4A50-8166-0E74EF494BA2.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@europa89 podaj jeszcze proszę numer zamówienia, które chcesz sprawdzić. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

europa89
#10 Popularyzator#

2f6b66c1-18d2-11ed-b932-4749ee3bec79

oznacz moderatorów

europa89
#10 Popularyzator#

Przepraszam, to jest poprawny numer zamówienia klienta który wmawia mi, że nie było urlopu 5852eb01-1713-11ed-84c2-59c645e74c9d

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@europa89 Zamówienie numer 5852eb01-1713-11ed-84c2-59c645e74c9d pochodzi z 08.08.2022, dokładnie z godz. 14:15, a w Twojej ofercie jest wyraźna informacja o urlopie w tym dniu: 

_HolaOla__0-1660206347371.png

 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

europa89
#10 Popularyzator#

Nie rozumiesz. Wróć proszę do mojego postu źródłowego i zobacz na czym polega różnica. 

oznacz moderatorów

europa89
#10 Popularyzator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

potraficie mi pomoc w walce z klientem?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@europa89 A w jaki sposób kontaktujesz się z klientem? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

europa89
#10 Popularyzator#

Jestem na urlopie wiec wyłącznie tylko w formie mailowej. Dzisiaj kolejny telefon ze w poniedziałek zamowienie a brak informacji o urlopie gdzie na pewno była. Na innym koncie niewystawionej urlopu tylko wydłużyłem czas wysyłki i mam zero zapytań dlaczego towar nie wysłany. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@europa89 Nie mamy pola do działania skoro prowadzicie między sobą korespondencję mailową. Jeśli kupujący zwróci się do nas, wówczas udzielimy mu właściwych informacji. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

europa89
#10 Popularyzator#

Ok ale ja nie oczekuje waszej interwencji między nami a oczekuje informacji co się stało ze ma już zrzutu z data i godzina danego zamowienia tak aby klientowi pokazać ze jednak racji nie ma

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@europa89 W sytuacji kiedy masz ustawiony urlop, ale Ty jako sprzedający nie dokonywałeś żadnych zmian w ofercie nie wyświetlamy komunikatu "Na tej stronie widzisz stan oferty...". Tak jak wcześniej pisała Monika, gdy wejdziesz w zakładkę Zamówienia i klikniesz na tytuł konkretnego zamówienia to widzisz widok z dnia zakupu. Kupujący również widzi ten widok z momentu zakupu, gdy kliknie w nazwę oferty z poziomu zakładki Moje zakupy. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Odszukaj sobie w skrzynce pocztowej e-mail z potwierdzeniem zakupu i tam sobie kliknij w link. 

Sprawdź też w ustawieniach, czy faktycznie miałeś wtedy włączony urlop.

Więcej Ci nie pomogę.

Ja natomiast mam inny problem. W części zamówień nie widać wprowadzonych numerów przesyłek. Niby ikonka jest pomarańczowa, klikam, a tu numeru przesyłki brak. Do tego dochodzą zwroty nieodebranych w terminie przesyłek z paczkomatów.

Może problem leży po stronie Allegro, ale informacji o tym nigdy nie uzyskamy.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

europa89
#10 Popularyzator#

na pewno było bo zawsze sprawdzam czy taka informacja widnieje.

Nie pomaga odszukanie zakupu z maila i kliknięcie w niego. Nadal odwołuje się do bieżącego widoku. 

oznacz moderatorów