Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
jeszcze miesiąc temu jak byłem na urlopie i miałem klienta, który chciał mi wmówić, że nie realizuję zamówień to kliknąłem na zamówienie i był "zrzut" zamówienia czyli, że to zamówienie z dnia i godziny takiej i takiej.
teraz mam podobny problem i klienta, który twierdzi, że nie było informacji o urlopie ale tym razem klikam na zamówienie i przenosi mnie do oferty już bez tego zrzutu
Jak udowodnić klientowi, że nie ma racji?
@europa89 gdy wejdziesz w Zamówienia i klikniesz na konkretną ofertę to powinna wyświetlić się oferta z dnia zakupu. Jeśli w ofercie była informacja o urlopie to powinna być wtedy widoczna.
Zdjęcie zrobione miesiąc (aukcja skody)temu gdzie jest informacja ze widzisz stan oferty….. i to jest data i godzina zakupu tego klienta a teraz jak wejde w zamowienie (aukcja audi) i kliknę w nie to mam standardowy komunikat ale strona jest biezaca wiec nie jestem wstanie udowodnić klientowi ze widział to kilka dni temu.
2f6b66c1-18d2-11ed-b932-4749ee3bec79
Przepraszam, to jest poprawny numer zamówienia klienta który wmawia mi, że nie było urlopu 5852eb01-1713-11ed-84c2-59c645e74c9d
Nie rozumiesz. Wróć proszę do mojego postu źródłowego i zobacz na czym polega różnica.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
potraficie mi pomoc w walce z klientem?
Jestem na urlopie wiec wyłącznie tylko w formie mailowej. Dzisiaj kolejny telefon ze w poniedziałek zamowienie a brak informacji o urlopie gdzie na pewno była. Na innym koncie niewystawionej urlopu tylko wydłużyłem czas wysyłki i mam zero zapytań dlaczego towar nie wysłany.
Ok ale ja nie oczekuje waszej interwencji między nami a oczekuje informacji co się stało ze ma już zrzutu z data i godzina danego zamowienia tak aby klientowi pokazać ze jednak racji nie ma
@europa89 W sytuacji kiedy masz ustawiony urlop, ale Ty jako sprzedający nie dokonywałeś żadnych zmian w ofercie nie wyświetlamy komunikatu "Na tej stronie widzisz stan oferty...". Tak jak wcześniej pisała Monika, gdy wejdziesz w zakładkę Zamówienia i klikniesz na tytuł konkretnego zamówienia to widzisz widok z dnia zakupu. Kupujący również widzi ten widok z momentu zakupu, gdy kliknie w nazwę oferty z poziomu zakładki Moje zakupy.
Odszukaj sobie w skrzynce pocztowej e-mail z potwierdzeniem zakupu i tam sobie kliknij w link.
Sprawdź też w ustawieniach, czy faktycznie miałeś wtedy włączony urlop.
Więcej Ci nie pomogę.
Ja natomiast mam inny problem. W części zamówień nie widać wprowadzonych numerów przesyłek. Niby ikonka jest pomarańczowa, klikam, a tu numeru przesyłki brak. Do tego dochodzą zwroty nieodebranych w terminie przesyłek z paczkomatów.
Może problem leży po stronie Allegro, ale informacji o tym nigdy nie uzyskamy.
na pewno było bo zawsze sprawdzam czy taka informacja widnieje.
Nie pomaga odszukanie zakupu z maila i kliknięcie w niego. Nadal odwołuje się do bieżącego widoku.