Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
jeszcze miesiąc temu jak byłem na urlopie i miałem klienta, który chciał mi wmówić, że nie realizuję zamówień to kliknąłem na zamówienie i był "zrzut" zamówienia czyli, że to zamówienie z dnia i godziny takiej i takiej.
teraz mam podobny problem i klienta, który twierdzi, że nie było informacji o urlopie ale tym razem klikam na zamówienie i przenosi mnie do oferty już bez tego zrzutu
Jak udowodnić klientowi, że nie ma racji?
@europa89 gdy wejdziesz w Zamówienia i klikniesz na konkretną ofertę to powinna wyświetlić się oferta z dnia zakupu. Jeśli w ofercie była informacja o urlopie to powinna być wtedy widoczna.
Zdjęcie zrobione miesiąc (aukcja skody)temu gdzie jest informacja ze widzisz stan oferty….. i to jest data i godzina zakupu tego klienta a teraz jak wejde w zamowienie (aukcja audi) i kliknę w nie to mam standardowy komunikat ale strona jest biezaca wiec nie jestem wstanie udowodnić klientowi ze widział to kilka dni temu.
@europa89 podaj jeszcze proszę numer zamówienia, które chcesz sprawdzić.
2f6b66c1-18d2-11ed-b932-4749ee3bec79
Przepraszam, to jest poprawny numer zamówienia klienta który wmawia mi, że nie było urlopu 5852eb01-1713-11ed-84c2-59c645e74c9d
@europa89 Zamówienie numer 5852eb01-1713-11ed-84c2-59c645e74c9d pochodzi z 08.08.2022, dokładnie z godz. 14:15, a w Twojej ofercie jest wyraźna informacja o urlopie w tym dniu:
Nie rozumiesz. Wróć proszę do mojego postu źródłowego i zobacz na czym polega różnica.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
potraficie mi pomoc w walce z klientem?
@europa89 A w jaki sposób kontaktujesz się z klientem?
Jestem na urlopie wiec wyłącznie tylko w formie mailowej. Dzisiaj kolejny telefon ze w poniedziałek zamowienie a brak informacji o urlopie gdzie na pewno była. Na innym koncie niewystawionej urlopu tylko wydłużyłem czas wysyłki i mam zero zapytań dlaczego towar nie wysłany.
@europa89 Nie mamy pola do działania skoro prowadzicie między sobą korespondencję mailową. Jeśli kupujący zwróci się do nas, wówczas udzielimy mu właściwych informacji.
Ok ale ja nie oczekuje waszej interwencji między nami a oczekuje informacji co się stało ze ma już zrzutu z data i godzina danego zamowienia tak aby klientowi pokazać ze jednak racji nie ma
@europa89 W sytuacji kiedy masz ustawiony urlop, ale Ty jako sprzedający nie dokonywałeś żadnych zmian w ofercie nie wyświetlamy komunikatu "Na tej stronie widzisz stan oferty...". Tak jak wcześniej pisała Monika, gdy wejdziesz w zakładkę Zamówienia i klikniesz na tytuł konkretnego zamówienia to widzisz widok z dnia zakupu. Kupujący również widzi ten widok z momentu zakupu, gdy kliknie w nazwę oferty z poziomu zakładki Moje zakupy.
Odszukaj sobie w skrzynce pocztowej e-mail z potwierdzeniem zakupu i tam sobie kliknij w link.
Sprawdź też w ustawieniach, czy faktycznie miałeś wtedy włączony urlop.
Więcej Ci nie pomogę.
Ja natomiast mam inny problem. W części zamówień nie widać wprowadzonych numerów przesyłek. Niby ikonka jest pomarańczowa, klikam, a tu numeru przesyłki brak. Do tego dochodzą zwroty nieodebranych w terminie przesyłek z paczkomatów.
Może problem leży po stronie Allegro, ale informacji o tym nigdy nie uzyskamy.
na pewno było bo zawsze sprawdzam czy taka informacja widnieje.
Nie pomaga odszukanie zakupu z maila i kliknięcie w niego. Nadal odwołuje się do bieżącego widoku.