Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Chciałbym stworzyć zestaw który z racji swoich gabarytów klient mógłby odebrać osobiście. Nie mam pojęcia jak to zrobić gdyż jeden z towarów ma ustawioną wysyłkę natomiast drugi to ,,gabaryt" którego wysyłka jest nie opłacalna dla klienta. Jak mogę połączyć tego typu produkty w zestaw i ustawić tylko odbiór osobisty?Pozdrawiam
A przypadkiem rozwiązaniem na to nie będzie zastosowanie tylko części wspólnej dla obu cenników wysyłek (bo zakładam że są tam dwa cenniki wysyłek) odbioru osobistego ?
edit:
w momencie dodania dwóch produktów do koszyka jedyną opcją dostawy dostępną dla pierwszego i drugiego będzie odbiór osobisty
@Arturek_x tworząc zestaw produktów ustawiasz dla tego zestawu metodę dostawy, czyli w tym przypadku ustaw tylko odbiór osobisty w sklepie sprzedającego. Natomiast ofertę, którą możesz wysyłać wystaw jako osobny produkt z osobnym cennikiem dostawy. Pamiętaj proszę, że jeśli sprzedajesz ten sam produkt jednocześnie w ramach zestawu oraz oddzielnie (czyli w dwóch lub więcej ofertach), nie wpisuj wspólnego stanu magazynowego.
Więcej informacji na temat zestów produktowych znajdziesz w tym artykule.
dobrze zrozumiałem że powinienem stworzyć nowy zestaw (z formularza) i ustawić odbiór osobisty? Myślałem o połączeniu w jakiś sposób dwóch ofert które będę pasowały do siebie pod względem ,,kompatybilności" .W moim przypadku były by to : taśma LED która pasuje idealnie do danego profilu i jest nie jako dedykowana do niego.
@Arturek_x tak dokładnie, nowy zestaw produktowy utworzysz w formularzu wystawiania:
Jeśli nie widzisz tej możliwości to upewnij się proszę, że masz włączoną funkcję tworzenia zestawów. Jeśli nie masz, to w zaznaczonym na zrzucie linku, będzie napisane "włącz nową funkcję", kliknij proszę na nią. Wówczas utworzysz zestaw z wybraną metodą dostawy.
Możesz też wystawić te oferty solo i wówczas nadać im inne metody dostawy.
@Arturek_x - nie wiem czy nie powinieneś tego rozwazyć. Kupujący często nie czytają poza tym jest całkiem sporo żartownisiów. I ktoś kupi , , wybierze płatność przy odbiorze i oczwiscie odbior osobisty bo tylko taki będzie możliwy. Potem po prostu sie nie zgłosi. Nie masz sprzedaży, nie masz kasy . Pozostaje Ci tylko prowizja do zapłaty.
Bo jak niby masz zamiar udowodnić że do sprzedaży nie doszło ?
U nas często nawet kupujący którzy nie odebrali pobraniówek nie potwierdzają tego gdy allegro pyta. Tylko ubiegając sie o zwrot prowizji dołączamy numer przesyłki który potwierdza że kupujący jej nie odebrał.
W przypadku odbioru osobistego obawiam sie że często bedziesz ponosił koszty allegro o transakcji do których nie dojdzie.