Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jak to jest że DWÓCH różnych pracowników Allegro ma DWA odrębne zdania na jeden temat?
Pani kupiła u mnie towar i go nie odebrała, po czym kupiła ponownie i ten drugi odebrała, a pierwszy do mnie wrócił. Nie odstąpiła od umowy a minęło już ponad 30 dni i teraz założyła spór o zwrot środków, a ja się nie zgadzam. Wiem że to plaga kupowanie i nie odbieranie a potem kupowanie ponownie zamiast zapłacić za tą paczkę (SMART), ale tym razem nie chcę tego odpuścić (zapewne ta Pani już nigdy "nie zapomni" odebrać paczki lub odstąpić od umowy i będzie to z korzyścią dla kolejnych sprzedawców). Nie robią na mnie wrażenia negatywy (mam 99,6% pozytywów i Super Sprzedawcę) i zgodnie z prawdę na nie odpisuję.
Wezwałam ją do zapłaty za ponowną wysyłkę, a ona że już nie chce i teraz odstępuje od umowy (po miesiącu, a miałaa na to 14 dni). Nie zgodziłam się a ona założyła spór i oto co dostałam od pracownika Allegro:
kupująca nie odebrała towaru i wrócił towar wrócił do Państwa. Kupująca miała prawo do nieodebrania paczki. Jest to jednoznaczne z odstąpieniem od umowy. Jeżeli do 30.05.2025 do godziny 12:25 nie zwrócą Państwo pieniędzy kupującej na Państwa konto zostaną nałożone ograniczenia.”
Napisałam przez czat do Allegro w tej sprawie i tutaj odpowiedź taka:
Dziękuję za cierpliwość. Ta sytuacja wymaga konsultacji mailowej z dedykowanym działem, ponieważ
klient ma prawo do odstąpienia 14 dni od odebrania przesyłki, natomiast przesyłka nie została
odebrana przez klientkę, a nie jest to równoznaczne z odstąpieniem.
A jeszcze na forum wyczytałam też że to ja mam rację (chociaż pytałam ktoś inny w podobnej sprawie): https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/nieodebrana-paczka-z-paczkomatu-brak-odst%...
I co teraz mam zrobić?
Nie chodzi o kasę ale chcę dać nauczkę chociaż jednej kupującej że nie jest "świętą krową", a ona mi napisała że już nieraz tak robiła i sprzedawcy nie robią problemów. NIE CHCE TAKICH KUPUJĄCYCH, niech kupią u kogoś innego
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@TechartGSM daj link do tego zapisu , szukam go już ze 2 lata .😪....plese .
Nie wygrzebię Ci tego teraz, w każdym razie taką sytuację jak opisaną tutaj i dyskusje z tego tytułu mam minimum raz na kwartał i Allegro zawsze się przychyla do takiej interpretacji. Tylko za pierwszym razem próbowali się kłócić, później zrezygnowali.
W takim razie jak postępujecie z klientem, który nie odbierze przesyłki z paczkomatu i nie zgłosi odstąpienia od umowy?
Piszecie coś do niego, zwracacie pieniądze, czy czekacie aż sam się odezwie?
@ORTO_MEDI_LIFE my wysyłamy zapytanie czy nadal chce przedmiot czy odstępuje od umowy.