Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj wydarzyła taka sytuacja: Kupujący złożył zamówienie na XXszt (wszystko co mieliśmy na stanie) jednego produktu, ale nie opłacił (PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA). Sytuacja wyglądała dziwnie, dlatego sprawdziliśmy Kupującego i on jest konkurentem który ma podobne oferty (do naszych) i wydaje się nam, ze po prostu zablokował nam towary, bo my sprzedajemy taniej. Co zrobić w takim przypadku? Nie chcemy czekać 7 dni, póki konkurencja nadal sprzedaje.
nie sprzedawać taniej .
genialnie! 😕
@kcbeauty też tak uważam, więcej zarobisz 😉
@kcbeauty Nic nie zrobisz > jak zrobi to samo drugi raz to zgłoś do Allegro > po trzecim razie będziesz mógł go zablokować na MNK
@kcbeauty ostawić max ilość sztuk na sprzedaż do jednego zamówienia wtedy na 1 raz nie kupi całości i nie zablokuje towaru a na wielokrotne zamówienie sobie nie pozwoli z głównego konta bo allegro mu przybani za kilkukrotne nieopłacenie. I czas zamówienia wszystkiego naraz a 20 x np po 5szt też jest różny
Niestety nie widzę takiej funkcji ograniczenia ilości sprzedaży. Podpowiesz gdzie szukać?
@kcbeauty tylko takie ograniczenie zaszkodzi też innym kupującym co chcą np. 2 -3 sztuki !
@kcbeauty zgłoś to do allegro, opisz dokładnie, sprawdzą i wyciągną z tego konsekwencje dla kupującego !
@kcbeauty Cześć 🙂 Zweryfikujemy to konto, ale podaj mi proszę numer zamówienia, żebym wiedziała, kogo szukać 🙂
Dziękuję, juz zgłosiliśmy przez czat do weryfikacji. Szkoda ze nie macie mechanizmu zabezpieczającego od takich działań konkurencji 😞
@kcbeauty Właściwie to mamy — kiedy na koncie kupującego pojawiają się nieopłacone zakupy (w większej ilości), to system nam to raportuje. Weryfikujemy sytuację i podejmujemy działania.
Jeśli jednak są to pojedyncze przypadki, to potrzebujemy zgłoszenia, żeby sprawdzić sytuację.