Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Dostałem dziś dwie oceny od jednego kupującego. Pierwsza "nie polecam", druga "polecam" (dodana minutę po tej pierwszej). Pierwsza ocena jest wystawiona do zamówienia które nigdy nie zostało zrealizowane. Kupujący wysłał do mnie prośbę w wiadomości na allegro o anulowanie zamówienia pisząc że zamówił "przez pomyłkę". Jako że zamówienia złożył w piątek ok. godz. 20, a prośbę o anulacje w sobotę wieczorem, to nie mógł już sam tego anulować, bo miałem nadaną etykietę do zamówienia. Anulowałem więc jego zamówienie, po czym kupujący złożył drugie dokładnie takie samo i to zamówienie zrealizowałem. Teraz kupujący wystawił dwie oceny. "Nie polecam" dla zamówienia które anulował i "polecam" dla zrealizowanego zamówienia. Allegro nie chce usunąć komentarza negatywnego mimo że zostało anulowane przez kupującego w wiadomości na ich serwisie. dodatkowo do mojej sredniej ocen liczy się właśnie ocena od tego zamówienia. Nie wiem na jakiej podstawie allegro w ogóle dopuszcza dodawanie ocen dla zamówień anulowanych na prośbę klienta i dodatkowo liczy je do sredniej, odrzucając przy tym ocenę od zrealizowanego zamówienia. Czy ktoś z was miał kiedyś taką sytuację? Jak ją rozwiązać?, bo doradcy allegro przyznają mi rację w rozmowie telefonicznej, ale NIC NIE MOGĄ ZROBIĆ, BO KUPUJACY NIE ZOSTAWIŁ KOMENTARZA. Istny kabaret i nie zamierzam tego tak zostawić.
@ImPROter sam nic nie zrobisz , wyślij kupującemu prośbę o zmianę oceny oraz poinformuj jak może to wykonać .
Wysłałem, nawet zadzwoniłem, ale to jakiś dzieciak, który jak sam twierdzi o 10 rano jest na "libacji z kolegami" i przekaże mamie. Na prawdę allegro działa tak że nikt tu nie jest w stanie anulować komentarza, który został wystawiony do anulowanego zamówienia? żeby on jeszcze zadzwonił do mnie z prośbą o anulację to bym zrozumiał że nie potrafią tego zweryfikować. No ale napisał w wiadomości na ich portalu !!! ta wiadomość dalej tam jest. wiedzą też że nigdy nie nadałem tej przesyłki i mimo wszystko nie mogą tej oceny usunąć? to od czego oni są?
@ImPROter Czy kontaktowałeś się z nami w tej sprawie tylko przez telefon, czy może w jakieś innej formie kontaktu? Jeśli nie, podaj mi proszę dokładne numery zamówień, których dotyczą te komentarze.
zamówienie anulowane nr: ef8f13e0-7dd9-11ed-b8f0-373c92713a41
zamówienie zrealizowane nr: d9fc9830-7f29-11ed-9403-63c8c14222ae
Napisałem też do was ale wasz doradca twierdzi że anulacja w ten sposób to "odstąpienie od umowy", a nie anulacja, więc kupujący ma prawo ocenić towar którego nigdy nie otrzymał na 1 gwiazdkę, a ten który otrzymał na 5 gwiazdek. Cóż za pokrętna logika.
i w jego ocenie najwidoczniej jest w porządku że do średniej ocen wliczacie ocenę od anulowanego na prośbę kupującego zamówienia. Natomiast ocena od zrealizowanego nie jest brana pod uwagę.
Właśnie odbyłem drugą rozmowę telefoniczną z waszym doradcą i Pani doradziła mi abym napisał do kupującego "przedsądowe wezwamie do usuniecia komentarza". PRZECIEŻ TO JEST KPINA! Żądacie, abym straszył klientów sądem, bo nie chcecie usunąć komentarza do zamówienia które nigdy nie zostało zrealizowane na wyraźną prośbę kupującego i wszystko odbyło się poprzez wasz serwis!!!
_HolaOla_ czy jako moderatorka, jest Pani w stanie w jakiś sposób poradzić i pokierować? Co powinienem zrobić? czy podczas rozmowy z doradcą, mogę prosić o kontakt z przełożonym, który być może będzie w stanie rozważyć moje argumenty? doradcy twierdzą tylko że nic nie mogą zrobić, bo nie ma treści komentarza. Czy na prawdę tylko ja uważam że jeśli zamówienie nie zostało zrealizowane, to ocena powinna zostać usunięta? czy na prawdę treść komentarza w tej sytuacji jest wymagana?
la_nika poradzi 🍑 😀
Dziękuję. Czy myślisz że samo to że jej login został użyty w twojej wypowiedzi, spowoduje że weźmie udział w rozmowie? czy powinienem się z nią skontaktować w inny sposób?
@ImPROter A jeśli chcesz oznaczyć moderatora lub innego użytkownika w danym wątku, wystarczy dodać @ przed loginem.
@ImPROter Działam już i konsultuję Twój problem, więc na razie proszę Cię cierpliwość. Gdy będę miała dla Ciebie informacje, wrócę tutaj ze szczegółami.
Ok. Dziękuję za zainteresowanie.
@la_nika podobno jest Pani w stanie pomóc w tej sytuacji. Bardzo proszę o pochylenie się nad tematem.