Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak jak w tytule, proszę o informację, czy sprzedającemu przysługuje zwrot prowizji w przypadku, gdy reklamacja została zweryfikowana na korzyść kupującego i otrzyma on cały zwrot środków za zamówienie na konto, a od zamówienia minęło ponad 45 dni. Opcja wniosku o zwrot prowizji jest po tym czasie wyszarzona. Z góry dzięki za odpowiedź. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@GADCOM_SG Jeśli była to reklamacja to co do zasady zwrot prowizji nie przysługuje.
Była to reklamacja, produkt poleciał do serwisu producenta, gdzie stwierdzono, że nieopłacalna jest naprawa i zwrócą środki.
@GADCOM_SG https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Spróbuj napisać, nie zaszkodzi - może się uda. Przedstaw sytuację, załącz dowód zwrotu środków kupującemu itp.