Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
Klient po 2 miesiącach przypomniał sobie, że nie otrzymał towaru i w związku z tym otworzył dyskusję.
Zamówienie zostało wysłane po wplacie, ale wróciło do mnie, bo nie zostało odebrane w terminie z paczkomatu.
Poinformowałam klienta o tym fakcie i że ponowna wysyłka będzie możliwa po ponownym opłaceniu kosztów dostawy.
Nie było kontaktu z klientem aż do teraz. Rząda ponownej wysyłki zamówienia bez jej opłacenia, po tym jak poinformowałam go, że zwrot płatności jest niemożliwy z uwagi na fakt miniecia 14 dni na odstąpienie od umowy..
Jak wyegzekwować opłacenie ponownej wysyłki?
Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
Jak to "zwrot płatności jest niemożliwy"? To nie Twoja kasa, a klienta, po prostu mu ją oddaj, skoro nie chce dopłacać do wysyłki. I takk, wiem - 14 dni. Tylko co z tego, chcesz się kopać z koniem? Allegro i tak uzna, że klient miał rację.
@Vryko a tym bardziej jak zakup w smarcie darmowa wysyłka i darmowy zwrot nieodebranej 🙂
@Bibeloty_ szkoda czasu oddaj kasę i zapomnij 😉
@kostas11 Widzę postęp w myśleniu i działaniu sprzedających. Oddać, nie kopać itd.😁
@LEW433 Coraz więcej i więcej sprzedawców przechodzi na jasną stronę mocy. To chyba dobrze, nie?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Masz rację, szkoda czasu 🙂 👍
Być może nie otrzymał kodu odbioru, a wtedy nie musi płacić za ponowną wysyłkę. Jeśli nie odebrał z własnej winy i nie zapłaci za wysyłkę, pieniądze trzeba będzie oddać. W przeciwnym razie wystąpi o rekompensatę z POK.
@xyz96 Kupujący na 100% otrzymał info o przesyłce i to zapewne nie jeden raz
Sprzedawca nie wysyła kodów odbioru
a jeżeli Kupujący podał do kontaktu nieaktualnego maila i stacjonarny numer telefonu przy zakupie paczkomatem to już jego problem
jak Kupujący jest normalny to spokojnie uzyska od inpostu kod odbioru a jak zamknął sie w piwnicy i zgubił klucz to proszę o to nie obwiniac sprzedawcy
ja ostatnio miałem przypadek jakiegoś dzieciaka, który miał chyba delikatnie problem ze sobą
świadomie nie odebrał przesyłki - domagał się ponownej wysyłki nie chcąc zwrotu wpłaty na którą nalegałem
złozył wniosek do POK, więc na siłę bez jego zgody zwróciłem wpłatę, a on dziękował za pomoc allegro
@Bibeloty_ naprawdę nie można zwrócić zakupów z licytacji? Jakiś paragraf na to?
Wpadłam na Twoje aukcje po prostu.