anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wyegzekwować opłacenie ponownej wysyłki od kupującego?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Bibeloty_
#8 Zapaleniec#

Witajcie,

Klient po 2 miesiącach przypomniał sobie, że nie otrzymał towaru i w związku z tym otworzył dyskusję.

Zamówienie zostało wysłane po wplacie, ale wróciło do mnie, bo nie zostało odebrane w terminie z paczkomatu.

Poinformowałam klienta o tym fakcie i że ponowna wysyłka będzie możliwa po ponownym opłaceniu kosztów dostawy.

Nie było kontaktu z klientem aż do teraz. Rząda ponownej wysyłki zamówienia bez jej opłacenia, po tym jak poinformowałam go, że zwrot płatności jest niemożliwy z uwagi na fakt miniecia 14 dni na odstąpienie od umowy..

Jak wyegzekwować opłacenie ponownej wysyłki? 

Z góry dziękuję za wszystkie sugestie. 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
Vryko
#18 Luminarz#

Jak to "zwrot płatności jest niemożliwy"?  To nie Twoja kasa, a  klienta, po prostu  mu ją oddaj, skoro nie chce  dopłacać do  wysyłki. I takk,  wiem  -  14  dni. Tylko co  z tego, chcesz się kopać z koniem? Allegro i tak uzna,  że klient miał  rację. 

 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Vryko a tym bardziej jak zakup w smarcie darmowa wysyłka i darmowy zwrot nieodebranej 🙂

@Bibeloty_ szkoda czasu oddaj kasę i zapomnij 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@kostas11 Widzę  postęp w myśleniu i działaniu sprzedających. Oddać, nie kopać itd.😁

oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

@LEW433 Coraz więcej i więcej sprzedawców przechodzi na jasną stronę mocy. To chyba dobrze, nie?

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów
Bibeloty_
#8 Zapaleniec#

Masz rację, szkoda czasu 🙂 👍

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Być może nie otrzymał kodu odbioru, a wtedy nie musi płacić za ponowną wysyłkę. Jeśli nie odebrał z własnej winy i nie zapłaci za wysyłkę, pieniądze trzeba będzie oddać. W przeciwnym razie wystąpi o rekompensatę z POK.

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@xyz96 Kupujący na 100% otrzymał info o przesyłce i to zapewne nie jeden raz

Sprzedawca nie wysyła kodów odbioru

a jeżeli Kupujący podał do kontaktu nieaktualnego maila i stacjonarny numer telefonu przy zakupie paczkomatem to już jego problem

jak Kupujący jest normalny to spokojnie uzyska od inpostu kod odbioru a jak zamknął sie w piwnicy i zgubił klucz to proszę o to nie obwiniac sprzedawcy

ja ostatnio miałem przypadek jakiegoś dzieciaka, który miał chyba delikatnie problem ze sobą

świadomie nie odebrał przesyłki - domagał się ponownej wysyłki nie chcąc zwrotu wpłaty na którą nalegałem

złozył wniosek do POK, więc na siłę bez jego zgody zwróciłem wpłatę, a on dziękował za pomoc allegro

 

oznacz moderatorów
exoryna
#14 Krzewiciel#

@Bibeloty_ naprawdę nie można zwrócić zakupów z licytacji? Jakiś paragraf na to?

Wpadłam na Twoje aukcje po prostu. 

oznacz moderatorów