Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie mogę wygenerować etykiety do kupującego z Czech (Packeta) wyskakuje okno z informacją:
„Błąd przetwarzania Wybrana metoda dostawy nie może być użyta do wysyłki pomiędzy wybranymi krajami - wspierany kierunek to: CZ -> CZ Pole "Dane nadawcy - adres" zawiera błędne dane: Kod pocztowy nadawcy ma niepoprawny format, powinien pasować do jednego ze wzorów: 99999, 999 99„
Kod nadawcy jest podany w formacie polskim tj: xx-xxx. Próba zmiany jest nie możliwa.
Może ktoś wie jak jaki błąd i jak go wyeliminować.
Support nie odpowiada a czas leci
Pozdrawiam
@uvopex Tak, jak wskazuje komunikat, wybrana metoda dostawy dotyczy wysyłki z Czech do Czech. Przykro mi, ale nie będziesz miał możliwości wygenerowania tej etykiety. Musisz edytować cennik i zamienić metody dostawy. Poinformuj również kupującego o zaistniałej sytuacji. Najlepiej , aby złożył zamówienie ponownie, z właściwą metodą.
Co zmodyfikować, jeśli nie mam włączonej metody wysyłki z Czech do Czech ?
Aktywna jest tylko z Polski do Czech
proszę o precyzyjne wskazanie jaką formę wysyłki mam wskazać klientowi
@uvopex upewnij się proszę, że nie masz dodanej metody wysyłki z Polski do Czech oraz z Czech do Czech w cenniku dostaw. W zamówieniu nr ff79f4a1-7ced-11ee-afb6-5bad6ca1efb, metodą dostawy jest Allegro Zasilkovna Parcel Lockers, a ta jest dostępna w cenniku dostaw dla wysyłek z Czech do Czech.
tak wygląda u mnie opcja z Czech do Czech - wygląda jak nie aktywna
@uvopex dziękuję za zrzut! Wyjaśniam to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@uvopex sprawdzilismy to i pod ofertę w zamówieniu nr ff79f4a1-7ced-11ee-afb6-5bad6ca1efb masz podpięty inny cennik dostaw (o nazwie "Cennik laminaty") i tam jest ustawiona dostawa z Czech do Czech.