Nowe miary - brak zwrotów od klientów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
A ja mam pytanie jaki wpływ na brak zwrotów od klientów ma sprzedający??
U mnie zwroty są przede wszystkim przez klientów, którzy chcieli mieć darmową przesyłkę, kupują na kwotę do darmowej przesyłki, zostawiają jeden produkt o wartości 2,99 !!! a resztę zwracają. Czy Allegro poważnie traktuje sprzedających z których otrzymuje wynagrodzenie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@JUSMAG_com Problem od wielu lat, Allegro nic z tym nie zrobi kupujacy ma prawo do zwrotu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozumiem, że ma prawo do zwrotu, ale w takim przypadku powinien ponieść koszt odesłania, może chociaż trochę wyeliminuje ten proceder. Dziwi mnie tylko że allegro wprowadza ocenę opierając się na zwrotach od klientów cwaniaków
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@JUSMAG_com zgodnie z informacją w aktualnościach:
- Szybkie zwroty wpłat do klientów – jeśli w ciągu 30 dni żaden z Twoich klientów nie zwróci zamówienia, nie dostaniesz punktów w tej mierze. Przyznamy je w mierze Brak zwrotów od klientów.
Jest to odpowiedź na zgłoszenia, że to nie fair, że jeśli ktoś szybko zwraca wpłaty to otrzymuje punkty, a ktoś kto nie ma zwrotów ich nie otrzymuje.
Moderatorka