anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wygląda procedura reklamacyjna w przypadku aukcji charytatywnej?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Magnolia__pl
#8 Zapaleniec#

Witam 

Wystawiłem aukcje na WOŚP i klientka zakupiła roślinę ale niestety firma kurierska FEDEX poturbowała roślinę i teraz klientka żąda ode mnie nowej rośliny lub zwrotu kasy. Co ja teraz muszę zrobić? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Magnolia__pl tak samo jak normalna reklamacja tyle że kasę odda fundacja 🙂 więcej

W ofertach wystawionych w ramach Allegro dla WOŚP obowiązują te same zasady dotyczące zwrotów i reklamacji co w innych ofertach Allegro. Dowiedz się więcej o zasadach zwrotów i reklamacji.

Jeśli chcesz zwrócić kupującemu pieniądze, najpierw potwierdź, czy kupujący zgadza się na przekazanie danych do przelewu fundacji, która będzie mu zwracać środki. Jeśli kupujący się zgodzi, skontaktuj się z przedstawicielem Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Warszawie za pośrednictwem poczty elektronicznej: aukcje@wosp.org.pl. W wiadomości do przedstawiciela fundacji podaj poniższe dane:

  • imię i nazwisko kupującego oraz numer rachunku bankowego
  • numer płatności - znajdziesz go w zakładce Zamówienia – kliknij w [pokaż szczegóły] przy zamówieniu
  • kwota do zwrotu

Następnie Fundacja zwróci pieniądze bezpośrednio na konto kupującego.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Magnolia__pl
#8 Zapaleniec#

Dziękuje 

oznacz moderatorów