Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Wystawiłem aukcje na WOŚP i klientka zakupiła roślinę ale niestety firma kurierska FEDEX poturbowała roślinę i teraz klientka żąda ode mnie nowej rośliny lub zwrotu kasy. Co ja teraz muszę zrobić?
@Magnolia__pl tak samo jak normalna reklamacja tyle że kasę odda fundacja 🙂 więcej
W ofertach wystawionych w ramach Allegro dla WOŚP obowiązują te same zasady dotyczące zwrotów i reklamacji co w innych ofertach Allegro. Dowiedz się więcej o zasadach zwrotów i reklamacji.
Jeśli chcesz zwrócić kupującemu pieniądze, najpierw potwierdź, czy kupujący zgadza się na przekazanie danych do przelewu fundacji, która będzie mu zwracać środki. Jeśli kupujący się zgodzi, skontaktuj się z przedstawicielem Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Warszawie za pośrednictwem poczty elektronicznej: aukcje@wosp.org.pl. W wiadomości do przedstawiciela fundacji podaj poniższe dane:
Następnie Fundacja zwróci pieniądze bezpośrednio na konto kupującego.
Dziękuje