anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wysłać zwrot z Allegro in post

Client:101991734
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

LEW433
#21 Demiurg#

Po wygenerowaniu kodu, udajesz się do paczkomatu, otwierasz kodem i wkładasz.

Jak zwrócić przesyłkę na allegro?
 
Jak zwrócić przedmiot
  1. Przejdź do zakładki Moje zakupy.
  2. Przy wybranym zamówieniu kliknij [szczegóły zakupu].
  3. Kliknij [zwróć zakup], w dolnej części strony, aby przejść do formularza zwrotu.
  4. Zaznacz przedmioty, które chcesz zwrócić i wybierz z listy odpowiedni powód. ...
  5. Wypełnij formularz i kliknij [zwracam produkty].
oznacz moderatorów

Client:101991734
#7 Wielbiciel#

Nie dostałam kodu w tym mam problem

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Musisz sam go wygenerować przez zakładkę, opisałem Ci.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:101991734 przy wyborze metody zwrotu wybrałaś paczkomat darmowy ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:101991734
#7 Wielbiciel#

Chyba nie dlatego to się tak porobiło i jak to odkręcic teraz

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:101991734 można pisać do allegro, nie wiem czy coś podziałają, bo odstąpienie poszło już do sprzedawcy i jest wiążące 😞

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  potrzebna opinia 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:101991734
#7 Wielbiciel#

Napisałam wybrałam opcje Kurier 48 .czy teraz mogę wysłać towar opcją szybkie zwroty InPost ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie da się tak zmienić już po wybraniu, napisz tu może pomogą: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101991734 Na początek poproszę numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:101991734
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_  napisał(a):

@Client:101991734 Na początek poproszę numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot.


b3753a21-a043-11ec-a592-8ff85815755d

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101991734 Dziękuję, nie otrzymałaś kodu do zwrotu, ponieważ z informacji w naszym systemie wynika, że podczas zgłaszania zwrotu wybrałaś wysyłkę własną i na własny koszt. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ to już ustaliliśmy 🙂 autor chce to cofnąć i ponownie zwrócić paczkomatem za darmo 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:101991734
#7 Wielbiciel#

Można to cofnąć i wybrać inną opcję wysyłki ?A jeśli nie czy może to być wysyłka Szybkie zwroty InPost?wybrałam podobno kurier 48.ale czy jeśli wybiore inna wysyłkę to z numerem zwrotu dojdzie?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101991734 W takiej sytuacji pozostaje przesłanie zgłoszenia do nas przez ten formularz.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:101991734
#7 Wielbiciel#

Przesłałam formularz 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Przeoczyłaś @_HolaOla_ da się zmienić?😎

oznacz moderatorów