Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po wygenerowaniu kodu, udajesz się do paczkomatu, otwierasz kodem i wkładasz.
Nie dostałam kodu w tym mam problem
Musisz sam go wygenerować przez zakładkę, opisałem Ci.
@Client:101991734 przy wyborze metody zwrotu wybrałaś paczkomat darmowy ?
Chyba nie dlatego to się tak porobiło i jak to odkręcic teraz
@Client:101991734 można pisać do allegro, nie wiem czy coś podziałają, bo odstąpienie poszło już do sprzedawcy i jest wiążące 😞
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ potrzebna opinia 😉
Napisałam wybrałam opcje Kurier 48 .czy teraz mogę wysłać towar opcją szybkie zwroty InPost ?
Nie da się tak zmienić już po wybraniu, napisz tu może pomogą: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
@Client:101991734 Na początek poproszę numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot.
@_HolaOla_ napisał(a):@Client:101991734 Na początek poproszę numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot.
b3753a21-a043-11ec-a592-8ff85815755d
@Client:101991734 Dziękuję, nie otrzymałaś kodu do zwrotu, ponieważ z informacji w naszym systemie wynika, że podczas zgłaszania zwrotu wybrałaś wysyłkę własną i na własny koszt.
@_HolaOla_ to już ustaliliśmy 🙂 autor chce to cofnąć i ponownie zwrócić paczkomatem za darmo 😉
Można to cofnąć i wybrać inną opcję wysyłki ?A jeśli nie czy może to być wysyłka Szybkie zwroty InPost?wybrałam podobno kurier 48.ale czy jeśli wybiore inna wysyłkę to z numerem zwrotu dojdzie?
@Client:101991734 W takiej sytuacji pozostaje przesłanie zgłoszenia do nas przez ten formularz.
Przesłałam formularz
Przeoczyłaś @_HolaOla_ da się zmienić?😎