Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę wznowić wystawiania przedmiotów po naruszeniu zasad sprzedaży , jak to rozwiązać?
@DUCATO-SWIDER wyjaśnić sytacje z działem bezpieczeństwa. Tylko oni moga odblokowac konto
@DUCATO-SWIDER decyzję o usunięciu oferty z powodów naruszenia zasad (opis oferty, niedozwolony przedmiot) podejmuje doradca zespołu Jakości Ofert i Prawa Konsumenckiego na podstawie indywidualnej analizy naruszeń, które miały miejsce w przypadku dane konta. W niektórych przypadkach wznowienie ofert może nie być możliwe np. usunięciu za podróbki. Usunięte oferty nie zostają przywrócone automatycznie. Możesz je grupowo wznowić przechodząc do zakładki Mój Asortyment. Zmień filtr na "Zakończone". Możesz zaznaczyć oferty poszczególne lub skorzystać z opcji "Zaznacz wszystkie". Pojawi się zielona belka, z niej należy wybrać opcję "Wznów". Wcześniej jednak proponuję kontakt z naszym doradcą, aby wyjaśnić, dlaczego te oferty zostały usunięte. Wznawiając oferty należy uwzględnić zmiany, aby te oferty nadal nie naruszały naszych zasad. W przeciwnym wypadku możemy zablokować konto: czasowo lub na stałe, jako recydywę. Lepiej unikać takich sytuacji i wspólnie ustalić, co zrobić, by odnowić współpracę z nami 🙂