Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Z weekendu mialem 3 paczki DHL.
Jak zwykle chcialem je zostawic w Zabce w godzinach porannych (do tej pory nie mialem problemow) - jedna paczka przesla normalnie, przy dwoch pozostalych wyskoczyl blad.
Pomyslalem, ze to jakas awaria zapewne - po 18tej podjechalem do innej Zabki - rowniez wyskoczyl przy dwoch paczkach blad i brak mozliwosci jej nadania.
Nadaje paczki DHL w Zabce od paru lat i nigdy nie mialem takich problemow.
Ktos wie jak sobie z tym poradzic?
Zamowienie:
f6f841e0-4b70-11ef-beb3-2fead9f9d78c - paczka DHL 28106159035
ee3ef0f0-4bb9-11ef-a973-71f6de66839f - paczka DHL 28106159013
@accadia Czy osoba, która przyjmowała te paczki powiedziała Ci coś więcej na temat tego błędu?
niestety nie - w dwoch zabkach Panie powiedzialy, ze wyskoczyl blad i system nie chcial przyjac paczki
@accadia rozumiem, jak tylko dostanę wieści co jest przyczyną tej sytuacji, dam Wam tutaj znać.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ podpinam się , 28107967500 nadana przed godziną graniczną , dzisiaj jej kurier już nie zabierze .
@mdrogeria @accadia mam już potwierdzenie, że były dziś problemy z nadaniem dla przesyłek DHL. Sprawdzamy już przyczynę.
@_HolaOla_ biegusiem wykluczać ze statystyk bo mi zaraz plusa przy SS urwie !
Zachęcam do zgłaszania takich przypadków przez formularz kontaktowy. Wykluczamy opóźnione zamówienia pod warunkiem, że na pewno wpływają one negatywnie na wskaźniki jakości sprzedaży. Nasi doradcy dokładnie to sprawdzają.
@ayo80 wiem , ale nie chce mi się .
@accadia @mdrogeria dostałam już potwierdzenie, że to blokada po stronie DHL była powodem tych problemów, ale teraz wszystko jest już w porządku. Oczywiście już działam w sprawie wykluczeń tych zamówień z jakości Waszej sprzedaży, więc nie musicie ich dodatkowo zgłaszać.
@_HolaOla_ punkty , punkty , punkty , ....wypadałoby klientom informację wysłać .
@mdrogeria @accadia zamówienia wykluczone. Zmiany będą widoczne na Waszych kontach po jutrzejszym przeliczeniu danych.
@mdrogeria nie wysyłamy klientom informacji w takich sytuacjach.
@_HolaOla_ za to ja wyślę z załączonym screenem 😁