anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak zakończyć spór

Goodill
#7 Wielbiciel#

Sprzedałem kombinezon, pomyliły mi się modele i wysyłałem inny niż był w opisie. Zgłoszony problem , ale gościo nie chce odesłać towaru do którego rości sobie zwrot pieniędzy. Zakłada za to kolejne dyskusje , żebym dostał bana . 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Goodill Aby zakończyć spór z klientem powinieneś się z nim porozumieć. To klient decyduje czy dyskusja jest rozwiązana, czy nierozwiązana. Jeśli klient jednak narusza zasady wypowiedzi i nie chce się z Tobą porozumieć, możesz skontaktować się  z nami przez formularz

   Nicol
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Oprócz powtarzania jak zdarta płyta "proszę o odesłanie przedmiotu celem rozpatrzenia reklamacji" i odrzucenia jej pod koniec terminu jeśli nie odeśle to nie wiele możesz zrobić. Oczywiście wtedy należy liczyć się z "subiektywnym" negatywem...

Widocznie produkt się spodobał i liczy na to, że zostanie i z kasą i z produktem. Standard Allegro.

oznacz moderatorów

Goodill
#7 Wielbiciel#

Oki , dzia 😁 będę go męczył 

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

@Goodill napisz, że rzeczą niemozliwa jest posiadanie kombinezonu i jednocześnie otrzymanie zwrotu zapłaty. Albo rybka albo pipka, no może nie tymi słowami bo sie jeszcze obrazi. Napisz grzecznie, że albo pieniążki albo kombinezon, jeśli kombinezon, to niech zwróci otrzymany a Ty na własny koszt wyślesz właściwy z Mikołajem z czekolady. Może go 'kupisz".

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ta dyskusja jest na Allegro, więc jakby tam odpowiadali doradcy a nie BOTy byłoby dużo więcej i szybciej rozwiązanych sporów, Uważaj bo jak pisze ze kombinezon jest niezgodny z opisem to jakby była reklamcja ,a wówczas z tym odesłaniem jest nie tak że musi.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Goodill czy kupujący zgłosił zwrot czy reklamację? jeśli zgłosił zwrot lub reklamację to przesyłasz mu opłaconą etykietę zwrotną bo to ty pomyliłeś model i tyle, niech się zdecyduje i w systemie odhaczy co trzeba czyli zwrot a wtedy to już ty masz pałeczkę do naciskania na niego włącznie z zgłoszeniem przywłaszczenia mienia na policji a przynajmniej naliczaniem bezumownego korzystania z towaru po ustawowym okresie zwrotu w kwocie x za dzień zwłoki 

oznacz moderatorów

foto-hurtownia
#10 Popularyzator#

Tak tylko wtrącę - jeżeli jest to reklamacja (a jeżeli towar jest niezgodny z umową, to pewnie tak), pamiętaj o tym, że masz czas na wydanie decyzji maksymalnie 14 dni od jej zgłoszenia, inaczej będzie z automatu akceptowana i Allegro wypłaci mu na Twój koszt pieniądze. Niektórzy kupujący dobrze o tym wiedzą i celowo przeciągają reklamację, żeby nieuważny sprzedawca przekroczył termin 14 dni.

 

A co do tematu - jeżeli faktycznie wysłałeś zły kombinezon, to piszesz kupującemu prosto: Albo wysyła Ci kombinezon (na Twój koszt, może go zlecić sam, albo po prostu dajesz mu opłaconą etykietę zwrotną, bądź przez Smarta sobie nada) i odsyłasz mu poprawny/pieniądze, albo sobie go zostawia i reklamację odrzucasz. Nie ma i towaru i pieniędzy, jest albo jedno albo drugie.

 

oznacz moderatorów