Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie odnośnie allegro czechy.
Na drugim naszym koncie innej spółki wpadło kilka zamówień od firm czeskich gdzie byliśmy przekonani o tym, że klienci z czech możliwości zamawiania z nipem są pozbawieni.
Okej, pojawiło się to ze strony allegro business czechy, rozumiem, że tam same firmy mogą kupować.
Czy można wyłączyć produkty z widoczności na allegro business czechy jednocześnie zostawiając oferty na zwykłym rynku czeskim dla klientów bez nip?
Znowu sprawa WDT, którą trzeba obchodzić na około robiąc swoje rozwiązania bo allegro nadal nie wprowadziło chyba żadnego narzędzia do zwrotu różnicy między stawkami?
@TheCakes Konsultuję tę sprawę. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Cześć, też chciałem to zrobić, dostałem taką odpowiedź na czacie:
Oczywiście sposób nie działa bo wyłączył faktury na wszystkich rynkach, nie tylko na czeskim ...
@TheCakes Niestety nie ma rozwiązania, które w prosty sposób wyłączałoby widoczność ofert na business.allegro.cz. Można jedynie zmodyfikować oferty tak, żeby warunki kwalifikacyjne nie zostały spełnione i wtedy przedsiębiorcy nie będą mogli w nich kupować na żadnym rynku, również polskim, jak słusznie zauważył @otowent.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
W takim razie jedynym rozwiązaniem na ten moment jest właściwie wycofanie się z rynku czeskiego?
Czy w ogóle rozważacie możliwość przełączenia widoczności na allegro business czechy?
@TheCakes Nie mamy informacji na ten temat. Przykro mi.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
A czy są już jakieś narzędzia, aby zwracać tę różnicę vatu którą zapłaci klient? Czy trzeba rzeźbić przez zwrot wpłaty? Co w takim razie z zamówieniami z przesyłką pobraniową, gdzie zwrócić od tak z panelu zamówienia się nie da?