anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zgłosić skargę na pracownika Allegro?

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

Trafiliśmy jak zwykle na delikwenta w dyskusji, pokrótce: założył dyskusję, że produkt nie działa. Okazało się, że wyczerpana była bateria. Ponieważ zakup baterii na nasz koszt przekracza jego możliwości intelektualne zdecydowaliśmy, że wyślemy nowy towar, który sprawdziliśmy przed wysyłką. Znów napisał, że towar nie działa. Zaznaczę, że cały czas prosił pracownika allegro o pomoc mimo, że kontakt przez dyskusję był cały czas i allegro o tym wie. W tym momencie uznaliśmy, że to nie ma sensu, napisaliśmy że towar był sprawdzany przed wysyłką i jeśli nadal nie chodzi to ma dokonać zwrotu. Znowu napisał, że mamy mu napisać może jaśniej, bo może źle coś robi z produktem (zaznaczę, że na produkcie są dosłownie dwa przyciski). Odpisaliśmy drugi raz to samo z formułką z instrukcji. I drugi raz, żę jeśli nie działa to ma dokonać zwrotu. Jak sądzę dokonanie zwrotu jest jasne dla każdego - pociąga za sobą zwrot gotówki kupującemu. Tymczasem klient znów poprosił allegro o pomoc i ci, widząc cały przebieg dyskusji, napisali coś takiego:

Jeśli sprzedający nadal nie rozwiąże problemu, kupujący może otrzymać zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących. Wystarczy u dołu strony wybrać przycisk “ZŁÓŻ WNIOSEK O REKOMPENSATĘ”.

Rozpatrzenie rękojmi lub zwrot środków, sprzedający może uwarunkować wcześniejszym otrzymaniem towaru.

Proszę sprzedającego o przedstawienie klarownej decyzji reklamacyjnej. Jeżeli towar ma zostać odesłany, proszę o wskazanie adresu do wysyłki.

 

Jakim prawem zasugerowali klientowi pok, skoro nasze stanowisko było klarowne już wcześniej - klient ma dokonać zwrotu. Oczywiście, typek ochoczo oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpił do pok. Czy pracownicy allegro potrafią czytać ze zrozumieniem czy mają z góry narzucone, że nieważne co napisze sprzedający jeśli kupujący poprosi o pomoc allegro to ci zrobią wszystko, żeby sprzedającego zgnoić?

oznacz moderatorów
32 ODPOWIEDZI 32

xyz96
#21 Demiurg#

@Paak_Sport Skargę na pracownika, a raczej odwołanie od jego decyzji możesz złożyć przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt#subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b

Otrzymasz odpowiedź od osoby zatrudnionej na wyższym stanowisku.

oznacz moderatorów

mrpartner
#12 Orędownik#

i tak to nic Ci nie da, żal czasu...

oznacz moderatorów

eloborat
#8 Zapaleniec#

@xyz96 to jest jakiś specjalny formularz, z tym ID subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b , że kieruje do kogoś wyżej wiadomość ? Bo wygląda po wejściu na ten link jak standardowy formularz do kontaktu

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Bo to jest standardowy.🤣

oznacz moderatorów

mrpartner
#12 Orędownik#

Też uważam że ponad 50% kupujących to potrzebują instrukcję do instrukcji z ikei ... 

A na pracownika z allegro nie ma co liczyc, mnie nigdy nie pomogli ...

oznacz moderatorów

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

@mrpartner Tu nie chodzi o to, że nie pomogli, tylko nakłonili kupującego do wybrania najgorszej opcji rozwiązania sprawy mimo, że byliśmy w kontakcie cały czas z kupującym i DWUKROTNIE napisaliśmy co ma zrobić, więc w jaki sposób "problem jest nierozwiązany"? Typ klikał o pomoc allegro chyba z pięć razy, za każdym razem, gdy mu odpowiedzieliśmy. To jest farsa, bo taka delikwent może prosić allegro za każdym razem o pomoc, nieważne, co mu odpiszesz, aż szanowne allegro zasugeruje pok, mając klapki na oczach w tym, co się znajduje w dyskusji.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Paak_Sport Allegro jest mocno pro-konsumenckie , zażądaj zwrotu zwróć kasę i zapomnij .

oznacz moderatorów

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

@mdrogeria oczywiście, napisaliśmy o tym dwukrotnie w dyskusji, mimo to allegro zachęciło kupującego do eskalacji problemu. Tylko o to mi chodzi.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Paak_Sport Opis był ogólny jak to jest a nie konkretnie do ciebie, a ze trafiłem z tą instrukcją to postarajcie się.

oznacz moderatorów

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

@LEW433 Z niczym nie trafiłeś, bo typ nawet jak mu napisaliśmy po polsku co ma zrobić to nie umie.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 Co? Napisz to po polsku 🙂

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Paak_Sport jeśli zaproponowałeś rozwiązanie problemu poprzez zwrot produktu , ktorego klient nie potafi uruchomić napisz o tym w dyskusji i zażądaj merytorycznego podejścia administratora .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Paak_Sport Bardzo często spotykam się z tym że sprzedawcy nie dołączają instrukcji, a w j, polskim to naprawdę przypadkiem. Także nie każdy jest "techniczny". Oczywiście zawsze lepiej i "przyzwoiciej" jest się porozumieć.

oznacz moderatorów

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

@LEW433 W aukcji jest napisane, że jest instrukcja tylko w języku angielskim. Nie moja wina, że ameby nie czytają opisów.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Paak_Sport Prawo polskie nakazuje instrukcję w j. polskim, przetłumaczcie i tyle.

oznacz moderatorów

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

No tak, chrońmy ameby xD Przetłumaczyłam mu w dyskusji^^

oznacz moderatorów

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

@LEW433 I co ma do tego, że nie każdy "jest techniczny"?xD

oznacz moderatorów

mrpartner
#12 Orędownik#

**piiip**o prawda ... U mnie przy niektórych produktach jest instrukcja po polsku...

W sekcji Dodatkowe informacje plus zdjęcie na aukcji skąd pobrać. 

Niestety ponad 50% ludzi nie umie nawet pobrać instrukcji ...

 

oznacz moderatorów

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

Dziwna sprawa. Omówiłam sprawę telefonicznie z klientem zanim odpisaliśmy mu cokolwiek i zakończył dyskusję jako rozwiązaną, ale teraz nie mogę mu odpisać w dyskusji, a wniosek do pok nadal jest. Czy to jakaś zagrywka z jego strony zanim zdążyliśmy mu cokolwiek odpisać?

oznacz moderatorów