Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc ! Klient zwraca przesyłkę przez allegro DPD . Do przesyłki nie wkłada , zapomina a może mu się nie chce , żadnych informacji zwrotnych. Brak numeru zwrotu, brak nazwiska, brak loginu, brak nr. telefonu. brak adresu. Jak zidentyfikować zwrot jeżeli na etykiecie zwrotnej na przesyłce nie ma żadnych danych osobowych. Proszę również o wypowiedź od moderatorów.
@BURZYNSKID Proszę, podaj numer przesyłki z etykiety. Wyszukam, o jakie zamówienie chodzi.
Wrzuciłem ten ten temat aby rozwiązać problem systemowo. Niech ktoś kto na ma na to wpływ wymusi na firmach kurierskich aby na etykietach były drukowane wyraźne najlepiej pogrubioną czcionką nazwy nadawców . W etykietach nadawczych nazwy odbiorów. Chyba nie jest to trudna sprawa dla informatyków. Była by to bardzo pozytywna zmiana dotycząca obsługiwania. przesyłek allegro. Z jedną przesyłką dałem sobie radę ale gdyby było ich więcej to trzeba tracić dużo czasu na odnalezienie zamówienia.
@BURZYNSKID na etykiecie kurierskiej w dodatkowych polach powinien być numer zwrotu systemowego allegro
Niestety, to nie jest ten numer. Numer w tym miejscu to A000QTVIJ9
numer przesyłki 2500103387240P
PROSZĘ O POMOC W IDENTYFIKACJI PRZESYŁKI!
wzywam admina @mrpartner @w_kiwi
@BURZYNSKID Numer, który podałeś, dotyczy zwrotu zamówienia nr b1294f50-2731-11ef-bf78-abadae822755 (oferta "39 BALERINY 173NKD3 pastelowe SKÓRA BURZYŃSKI", zakup z 10 czerwca 2024).
Dziękuję za informację.
Pytanie. Czy allegro poprawi etykietę zwrotną aby można było samodzielnie je identyfikować ?
Sprawa dotyczy wszystkich przesyłek. Nazwy nadawców i numery zwrotów są wpisywane tak mała czcionką że bez lupy nie da się ich odczytać.
@BURZYNSKID Dziękuję za zwrócenie uwagi na ten problem. Sugestię zmiany w tym obszarze możesz zamieścić na tym forum. Jest to w tej chwili najszybszy sposób, by poinformować odpowiedni zespół o konieczności wprowadzenia zmian.