Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił dwa produkty w ten sam dzień za każdy z nich wpłacił 13.41 zł za przesyłkę (In post Kurier 24). Po rozmowie telefonicznej ustaliłam, że wyślę produkty w jednej paczce i zwrócę pieniądze za jeden koszt przesyłki.
Przy opcji zwróć wpłatę muszę wybrać powód :
Żaden nie pasuje do sytuacji. Jak to zrobić żeby było prawidłowo?
Niedawno zwracałem ale nie musiałem nic wybierać .Zaznaczyłem tylko zwrot jednego kosztu wysyłki i poszło ale swoją drogą stracisz na punktacji wysyłki w terminie bo system wyłapie tylko jedną nawet jak wpiszesz dwa takie same numery nadania.
@Dywan-LUX Zaznacz "zwrot" i kwotę jednego kosztu wysyłki.
tak myślałam, że w końcu źle na tym wyjdę, ale bez sensu było dla mnie nadawać dwie osobne paczki... 😉
@Dywan-LUX Wybierz powód najbardziej zbliżony, to nie ma większego znaczenia.
@Dywan-LUX mozesz po prostu włozyc 13,41 w gotówce do paczki i po kłopocie.
A swoją drogą ryzykujesz gdyż klient dokonał dwóch zakupów a Ty bedziesz mia dowód wyslania tylko jednej przesyłki.
Raz że poleca statystyki, dwa że w razie jakichkolwiek wątpliwości nie masz żadnego potwierdzenia że daną rzecz wysłałeś.