anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak zwrócić opłatę za przesyłkę

Dywan-LUX
#9 Pomysłodawca#

Klient kupił dwa produkty w ten sam dzień za każdy z nich wpłacił 13.41 zł za przesyłkę (In post Kurier 24). Po rozmowie telefonicznej ustaliłam, że wyślę produkty w jednej paczce i zwrócę pieniądze za jeden koszt przesyłki.

 Przy opcji zwróć wpłatę muszę wybrać powód :

zwrot
reklamacja
towar niedostępny
kupujący wpłacił za niską kwotę

 

Żaden nie pasuje do sytuacji. Jak to zrobić żeby było prawidłowo?

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Niedawno zwracałem ale nie musiałem nic wybierać .Zaznaczyłem tylko zwrot jednego kosztu wysyłki i poszło ale swoją drogą stracisz na punktacji wysyłki w terminie bo system wyłapie tylko jedną nawet jak wpiszesz dwa takie same numery nadania.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Dywan-LUX Zaznacz "zwrot" i kwotę jednego kosztu wysyłki.

oznacz moderatorów

Dywan-LUX
#9 Pomysłodawca#

tak myślałam, że w końcu źle na tym wyjdę, ale bez sensu było dla mnie nadawać dwie osobne paczki... 😉

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Dywan-LUX Wybierz powód najbardziej zbliżony, to nie ma większego znaczenia.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Dywan-LUX  mozesz po prostu włozyc 13,41 w gotówce do paczki i po kłopocie.

A swoją drogą ryzykujesz gdyż klient dokonał dwóch zakupów a Ty bedziesz mia dowód wyslania tylko jednej przesyłki. 

Raz że poleca statystyki, dwa że w razie jakichkolwiek wątpliwości nie masz żadnego potwierdzenia że daną rzecz wysłałeś.

oznacz moderatorów