Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie można wykluczyć, że jeżeli coś pójdzie źle, np. tak jak we Włoszech: to wejdą zakazy przemieszania się i zakazy handlu niespożywczego, zostaną zamknięte placówki pocztowe, staną firmy kurierskie. I co logiczne, nie będzie dawało się ani wysyłać ani odbierać przesyłek. Co wtedy? Co planuje Allegro? Czy tak jak zwykle "mamy was sprzedawców głęboko w dupie, walcie się leszcze i co nam zrobicie, hehe, radźcie se sami dałny" czy może ktoś się ogarnął i już przygotowujecie rozwiązania awaryjne? Jeżeli jakimś cudem ta druga opcja, to fajnie byłoby uchylić rąbka tajemnicy.
"Przykro mi, jeśli kiedykolwiek poczułeś się przez nas ignorowany."? Żarciki się koleżanki trzymają. Ale mi nie jest do śmiechu. Od 15 lat sprzedaję na Allegro, na wszystkich kontach od zawsze mam 100% i super sprzedawcę (czy jakkolwiek się aktualnie nazywa), mam po ~1000 transakcji miesięcznie, nieustająco entuzjastyczny feedback od klientów i jedyne co mogę powiedzieć o Allegro, że Allegro od 15 lat jest moim największym, najbardziej zajadliwym i najbardziej złośliwym wrogiem. Jeżeli coś można zrobić, aby utrudnić, uniemożliwić, przeszkodzić, skomplikować, zepsuć to co dobre, wprowadzić to co złe, wydoić jakiś niesprawiedliwy kesz to Allegro z pewnością to zrobi. Fakt, zarabiam dobry pieniądz, ale nie dzięki Allegro, tylko WBREW ( i to słowo trzeba podkreślić po tysiąckroć) Allegro. Tylko temu, że pracuję po 15 godzin dziennie aby mój klient zawsze był zadowolony, wbrew tym kłodom non stop rzucanym przez Allegro pod nogi. Allegro jest wstrętne i gardzę wami. Ale wyjścia nie mam, pogodziłem się z tym, że nadejście konkurencji i strącenie Allegro z monopolu to baśń o żelaznym wilku.
Ale to offtopic, a teraz kontrpytanie: co konkretnie?. Musimy wiedzieć wcześniej. Sprawa jest zbyt poważna aby bawić się z obieywanki-zgadywanki.
@www_kupumnie_pl Nie mogę w tej chwili informować Was o szczegółach. Mogę jedynie ponownie zapewnić, że jesteśmy przygotowani na zmieniającą się sytuację i będziemy reagować na bieżąco, informując Was o wprowadzanych rozwiązaniach.
@Ydtski Przemawiają przez Ciebie naprawdę negatywne emocje. 15 lat męki i wciąż tu jesteś? Zupełnie jakbyś czerpał ze współpracy z nami jakąś masochistyczną przyjemność. Nie rozumiem, ale szanuję.
Zaprawdę zabawne. Riposta boki zrywać. Zacytuję: "Przykro mi, jeśli kiedykolwiek poczułeś się przez nas ignorowany."
Klient, który corocznie płaci wam kilkadziesiąt tysięcy złotych mówi wam wprost, że was szczerze nienawidzi, za to, że systemowo utrudniacie mu sprzedaż.
Jedyna odpowiedź to podśmiechujki. Gratuluję.
Nie korzystam z Allegro dla przyjemności, tylko dla zarabiania pieniędzy. I doprawdy żałuję, że tak wstrętny moloch jak Allegro ma w Polsce monopol co pozbawia wszystkich jakiejkolwiek sensownej alternatywy.
@Ydtski "Klient, który corocznie płaci wam kilkadziesiąt tysięcy złotych mówi wam wprost, że was szczerze nienawidzi, za to, że systemowo utrudniacie mu sprzedaż."
Trudno mi zrozumieć jak można nienawidzić serwisu, który umożliwia Ci prowadzenie działalności oraz dodatkowo uznawać, że to umożliwienie jest jednocześnie utrudnieniem. To dość pokrętna logika.
"Nie korzystam z Allegro dla przyjemności, tylko dla zarabiania pieniędzy."
To super. Życzę Ci, żebyś zarabiał jak najwięcej. Allegro również na tym korzysta, więc naprawdę nie zależy nam na tym, żeby Ci to utrudnić.
@nat_notNie, nat_notuniu, to nie jest pokrętna logika. 90%sprzedawców nienawidzi tego miejsca i są tu, bo nie mają alternatywy. Niech tylko się pojawi, to w miesiąc wszyscy uciekną i ostatni zgasi światło. Nic nie trwa wiecznie. Także ten serwis wieczny nie będzie. Dokuczyliście sprzedawcom ponad miarę. Prowizje, prowizje od prowizji, koszmarnie wysokie koszty promocji, psucie nerwów smartami, zwrotami, jakością sprzedaży, nieomylnością kupujących.... można wymieniać bez końca.
Fakt, zrobiło Allegro kilka fajnych funkcjonalności, ale giną one w oceanie beznadziei.
1. Allegro jest monopolistą, nie ma żadnego realnego wyboru. Gwarantuję, że gdyby wybór był, te wasze 140000 kont firmowych... zniknęło by jak sen.
2. Przeczytaj proszę jeszcze raz, może zrozumiesz moją logikę, chociaż z drugiej strony: nic na Allegro nie sprzedajesz, to rzeczywiście może być to dla ciebie niezrozumiałe i niewytłumaczalne, ale tak z 90% zawodowych sprzedawców darzy Allegro wcale nie wdzięcznością, czy sympatią, o co to to nie, ale jakimś rodzajem nienawiści, raczej silniejszą nienawiścią niż słabszą. Tak nam dosrywacie. Ja już nie bardzo wierzę w tzw. pojawienie się rycerza na białym koniu, co zarżnie hydrallegro. Duża część jednak wierzy i wygląda rumaka.
Przeczytaj sobie jeszcze raz, może zrozumiesz, dla kogo pracujesz:
"Od 15 lat sprzedaję na Allegro, na wszystkich kontach od zawsze mam 100% i super sprzedawcę (czy jakkolwiek się aktualnie nazywa), mam po ~1000 transakcji miesięcznie, nieustająco entuzjastyczny feedback od klientów i jedyne co mogę powiedzieć o Allegro, że Allegro od 15 lat jest moim największym, najbardziej zajadliwym i najbardziej złośliwym wrogiem. Jeżeli coś można zrobić, aby utrudnić, uniemożliwić, przeszkodzić, skomplikować, zepsuć to co dobre, wprowadzić to co złe, wydoić jakiś niesprawiedliwy kesz to Allegro z pewnością to zrobi. Fakt, zarabiam dobry pieniądz, ale nie dzięki Allegro, tylko WBREW ( i to słowo trzeba podkreślić po tysiąckroć) Allegro. Tylko temu, że pracuję po 15 godzin dziennie aby mój klient zawsze był zadowolony, wbrew tym kłodom non stop rzucanym przez Allegro pod nogi. (...) Klient, który corocznie płaci wam kilkadziesiąt tysięcy złotych mówi wam wprost, że was szczerze nienawidzi, za to, że systemowo utrudniacie mu sprzedaż. Jedyna odpowiedź to podśmiechujki. Gratuluję."
Powtarzam: "Klient, który corocznie płaci wam kilkadziesiąt tysięcy złotych mówi wam wprost, że was szczerze nienawidzi, za to, że systemowo utrudniacie mu sprzedaż." Nie zapala się żadna czerwona lampka? Jestem bardzo dobry w sprzedawaniu przez internety, to mi na serio dobrze idzie, lubię to robić i przynosi mi to satysfakcję i dobry pieniądz i pomimo to nienawidzę Allegro, nienawiścią czystą i niewinną.
Kupujący z eb..... (Wielka Brytania) wystawił nega. bo biedaczysko musiał odebrać w placówce pocztowej przesyłka(polecona priorytet)ponieważ on nie mamy skrzynki pocztowej w domu.Po zgłoszeniu eb.... w ciągu godziny usunęło komentarz bez pier........ ze to jest subiektywna ocena kupującego.
Niżej mail od eb..... ,proszę uważnie przeczytać i porównać jak traktuje się sprzedawców na normalnej platformie i na allegro😐
RE: Nadu|ycie opinii SR# 1-247660948456
"Cześć S......
Dziękujemy za skontaktowanie się z obsługą klienta **piiip** w sprawie usunięcia negatywnej opinii otrzymanej od kupującego „albar_7003” dla przedmiotu na **piiip**u „2............” - M............... - ......... Nazywam się Ashish i cieszę się, że mogę pomóc w najlepszy możliwy sposób.
Samvel, przykro mi, że powyższy kupujący zostawił negatywną opinię na temat tej transakcji. Sprawdziłem szczegóły transakcji i informacje zwrotne przekazane przez kupującego.
Widzę, że ściśle współpracujesz ze swoimi nabywcami, a także starałeś się, aby wszystko było w porządku dla kupujących.
W takim przypadku po przeanalizowaniu informacji z przyjemnością informuję, że usunąłem negatywne informacje zwrotne z Twojego konta. Możesz to samo potwierdzić na swoim koncie. Twój wynik opinii zostanie również ponownie obliczony. Aktualizacja procentu informacji zwrotnych może potrwać do dwóch dni. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie. Jeśli nie został zaktualizowany w ciągu dwóch dni, skontaktuj się z nami ponownie. Zapewniam cię, że ta negatywna opinia nie wpłynie już na twoje konto.
Samvel, chciałbym podziękować za bycie tak cenionym członkiem społeczności **piiip** od 2016 roku. Dziękujemy za wybranie **piiip**, a my cenimy cię jako sprzedawcę i mamy nadzieję kontynuować współpracę z Tobą w celu ustalenia silnej historii sprzedaży i sukcesu relacje biznesowe.
Zapewniamy, że ta informacja zwrotna i transakcja nie wpłyną na Twoje konto w żaden negatywny sposób. Sprawdziliśmy Twoje konto i możemy stwierdzić, że ma ono dobrą opinię.
Wiemy, że Twój czas jest cenny i doceniamy, że poświęciłeś chwilę, aby wyrazić nam troskę.
Jesteś dla nas ważny, a ja zadbam o to, abyś się nim zajął. W serwisie **piiip** chcielibyśmy wyrazić naszą wdzięczność za uczciwość i profesjonalizm, który okazaliście nam przez lata.
Miłego dnia i życzę wszystkiego najlepszego w przyszłych transakcjach w serwisie **piiip**.
Z poważaniem,
Ashish
Obsługa klienta **piiip**"
@nat_not Mnie niepokoi to, co Ty piszesz. Posługujesz się zazwyczaj niewiele znaczącymi, bezpiecznymi, dopasowanymi do wielu sytuacji ogólnikami – w podobny sposób konstruowane są szablony do odpowiedzi na różne zgłoszenia przez formularz, dotyczące naruszania zasad.
Nie macie narzędzi, aby wykonać zarządzenie premiera, towary zakazane w związku z nadzwyczajną sytuacją zalewają Allegro.
Tiaa ... czyżby ... mi usunęliście 2 ( słownie dwie sztuki ) żelu 50ml do dezynfekcji po to by zostawić setki identycznych produktów , które były wyróżnione lub ze Smart ... w odpowiedzi na moje zgłoszenie na ten temat odpisaliście jedynie ,że nie jesteście w stanie ogarnąć wszystkiego 🙂 ...żenada i nic więcej
Witam, niestety od poniedziałki zmniejszy się ilość pracowników w mojej firmie (biorą opiekę nad dzieckiem). Chciałam zmniejszyć sprzedasz wykorzystując urlop, niestety można z niego skorzystać 7 dni przed. Czy możecie na ten wyjątkowy ciężki czas coś zaproponować ?
@kasianencia w tym momencie alternatywą jest zatrzymanie części ofert, niewykluczone, że w tym temacie zostaną wprowadzone jakieś zmiany.
@cloudcloud wyobraź sobie jednoosobową działalność gospodarczą, 200 zamówień, osoba jedna odpowiedzialna za wszystko trafia do szpitala na zakaźny...bez komputera...czegokolwiek. Powinna mieć możliwość zgłoszenia tego do allegro i mieć możliwość wprowadzenia natychmiastowej informacji np. jak urlop u góry strony - aby Klienci wiedzieli że coś takiego się stało. Uczciwie, szczerze, odpowiedzialnie.
@cloudcloudI to jest właśnie Wasze podejście, nie rozwiązanie problemu tylko bypass / półśrodek.
Czy w dobrym tonie nie jest poinformowanie Sprzedawców i Kupujacych o rozwiązaniach ułatwiających funkcjonowanie w czasach epidemii?
Obecnie Sprzedawcy informują o braku pracowników, za chwilę załamią się łańcuch dostaw
i Kurierzy
Obecnie jedynym rozwiązaniem jakie widziałem na Allegro było zawieszanie kont Sprzedawcom, którzy nie mieli skąd zakupić maseczek ochronnych, bo zapasy w hurtowniach się skończyły, a zakupy u nich przewyższyły ich stany magazynowe
Zamiast pochylić się nad problemem i wytłumaczyć Kupującym, że jest to sytuacja nadzwyczajna a nie oszustwo bo Sprzedawca nie ma skąd dokupić towaru
Allegro poszło po najmniejszej linii oporu i blokowało konta
Ja obecnie jestem w stanie zakupić w oficjalnym sklepie allegro towary i potem wystawiać negatywy że serwis oszukuje i itp - oczywiście najpierw w hurtowniach wykupie te same produkty
już teraz obserwuję duże braki produktowe w swojej branży - kalendarza się nie oszuka
święta i nowy rok u nas, nowy rok w chinach i wirus - kompletny chaos w zaopatrzeniu
@RED *po linii najmniejszego oporu
Ilość sztuk na aukcji powinna być taka sama jak stan magazynowy
@dawal50był taki punkt w regulaminie allegro w latach ubiegłych ale jak allegro wprowadziło własny oficjalny sklep to został on usunięty
Prosze także nie mylić aukcji z ofertą sklepową - tutaj oferta jest stała uzupełnia się tylko stany magazynowe nawet allegro tak robi - od poniedziałku prawie cała Polska stanie, zostają zamknięte granice - ciekawe jak będzie z dostawami
Witam,
prawdopodobna sytuacja:
Jednoosobowa działalność. Brak pracowników i innej pomocy. Źle się czuję, kończę aukcję, trafiam do szpitala. Kwarantanna. Nie mam dostępu do internetu lub nie jestem wstanie korzystać z internetu.
Nie mam wystawionych aukcji, ale ktoś mi zadaje pytanie. Nie odpowiadam z powodów powyżej.
I co się dzieje "Jakość mojej sprzedaży" leci na łeb i szyję. Za nie odpowiedzenie na pytanie w ciągu tygodnia tracę ponad 500 punktów. Mój status spada najlepszym przypadku do Dobry lub Wymaga poprawy.
I co dalej? Jaka pomoc w tym temacie Allegro?
Pozdrawiam
@nat_not czy już wiadomo coś więcej odnośnie twojego wczorajszego wpisu:
"Mamy przygotowane rozwiązania, które będziemy wdrażać, jeśli sytuacja związana z epidemią zacznie mieć realny wpływ na możliwości działania w ramach naszego Serwisu (kupowania i sprzedawania). O wszelkich zmianach/ułatwieniach będziecie informowani na bieżąco z koniecznym w takich wypadkach wyprzedzeniem.
Zaufaj nam. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby nikt nie był poszkodowany."
Kiedy allegro poda jakieś szczegółowe informacje dla sprzedających ? Kiedy poznamy te rozwiązania abyśmy mogli się szybko przestawić w razie czego ?
Mieliście podobno przygotowane rozwiązania jeśli sytuacja związana z epidemią będzie mieć realny wpływ na działania serwisu. NIC nie ma. Chyba każdy już zauważył że sprzedaż przeszła tylko do określonych działów reszta padła. Czy allegro zamierza w jakiś sposób się z tym zmierzyć czy raczej udawać że nic się nie dzieje?