anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość czasu wysyłki

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Skromnie i może mało istotne pytanko ale nie wiem czemu spadła mi jakość czasu wysyłki mimo tego że mam ustawione 2 dni a wysyłam prawie wszystko w ciągu 24 h (niekiedy może się zdarzyć mały poślizg) .Trochę nie rozumiem gdzie powstał mój błąd (o ile powstał) ,można prosić o sprawdzenie? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kolekcjoner608 Cześć. 🙂 W zakładce Skuteczność wysyłki  sprawdzisz, które paczki nie zostały wysłane w terminie. W razie pytań daj znać 🙂 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@ko_alka Faktem jest że ostatnio sprzedałem i wysłałem dużo przesyłek w aukcjach charytatywnych ale po to ustawiłem czas na wysyłkę 2 dni by się zabezpieczyć na wypadek zbyt dużej sprzedaży (w zeszłym roku bywało że nie dawałem rady w 24 h) a mimo to staram się wszystko wysyłać w ciągu 24 h i to mi się udaje . Pytanie tylko czemu aż taki duży procent przesyłek jest uznany za wysyłkę po terminie ? Na koncie firmowym mam ustawione wysyłka w 24 h i te wysyłki są realizowane razem z aukcjami charytatywnymi z konta prywatnego i tam nie ma takiego problemu . 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kolekcjoner608 Rozumiem, że chodzi o konto, z którego teraz piszesz? 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@ko_alka Tak, to konto.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kolekcjoner608 Chodzi o zamówienia z 13.12.2022 r.: 


60a63712-7af7-11ed-9411-0964a6f61811
4975ed81-7960-11ed-bbd7-2d5ddbb271ea
54343542-7acf-11ed-9411-0964a6f61811
ab4890f2-7b16-11ed-9411-0964a6f61811
78ab7ba2-7b14-11ed-8b56-8d4a0bd83d84
b5111932-7973-11ed-a370-2b4da578550d
d30a4b42-7a46-11ed-9721-3f539f872a5a
a0d1de32-7ad3-11ed-8fb0-43e34887fa6f
ed296252-7b17-11ed-8fb0-43e34887fa6f
61f67612-7afd-11ed-8fb0-43e34887fa6f
b278ffb2-7b14-11ed-8fb0-43e34887fa6f
673c89e2-7b0f-11ed-8fb0-43e34887fa6f
5c5f2211-7af8-11ed-9a01-2b695b03871a

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@ko_alka Wszystkie zamówienia z 13-ego grudnia mam wysłane 14 grudnia w agencji pocztowej przed odbiorem ich przez pocztę i dostarczeniem na pocztę główną .Nie widzę tu powodu do zaniżania mi czasu wysyłki bo to ja je wysłałem dzień wcześniej niż mam deklarowane .Numery nadania tych przesyłek też są podane w ciągu 24 h od opłaty przez klientów . Przesyłki wysyłam codziennie i nie widzę tu swojej winy i powodu dla którego mi zaniżono tę statystykę jak i nie wiem co zrobić aby z jakiegoś nieznanego mi powodu jeszcze bardziej spadła mimo tego że ja ze swojej strony trzymam się czasów przez siebie ustalonych.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608   Tak mi przyszło do głowy, że może nadanie w agencji jest traktowane jak nadanie w paczkomacie? I dopiero jak zostanie zeskanowane na poczcie normalnej wtedy liczone jest do statystyk. Tak się dzieje np z przesyłkami, które nadaję w Epace. Byłaby to głupota, ale nie pierwsza tutaj.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kolekcjoner608 Być może paczki nie zostały właściwie zeskanowane w agencji pocztowej (tym bardziej że problem dotyczy całej partii przesyłek z jednego dnia).

My jedynie aktualizujemy statusy na podstawie danych, jakie dostajemy od Przewoźników. Możesz napisać do nas bezpośrednio przez ten formularz i wyjaśnimy to z Przewoźnikiem. Gdy Przewoźnik przyzna się do błędu, wykluczymy te zamówienia z jakości sprzedaży.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@ko_alka To że w agencji mogli mieć jakiś problem to nie znaczy że przesyłki nie zostały nadane w terminie .Ja mam wszędzie pieczątkę z datą przyjęcia 14 grudnia i to jest termin nadania . To że w agencji z jakiegoś powodu (prawdopodobnie awarii) bo na drugi dzień już nie przyjmowali przesyłek i musiałem nadać w innym miejscu ,nie mogę za to odpowiadać i ponosić odpowiedzialności . Moim zdaniem to te przesyłki po wprowadzeniu ich nadania mogły z agencji nie zejść do czasu usunięcia awarii i wyszły z opóźnieniem . Ja jednak nie mam z tym nic wspólnego a za czyjeś winy czy awarie nie chcę ponosić konsekwencji.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kolekcjoner608 W takim razie napisz do nas przez podany wyżej formularz. Wyjaśnimy to z Przewoźnikiem

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@ko_alka napisałem jak mi radzisz ale skoro na poczcie dostałem numery nadania i je wprowadziłem to nie jest tak że jest to oczywiste że nadanie się odbyło?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kolekcjoner608 Wszystkie informacje czerpiemy z naszego systemu. Informacje, które Ci przekazałam, pochodzą od Przewoźnika. Jeśli Przewoźnik potwierdzi nadanie, to te przesyłki nie będą liczyły się do statystyk. 

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608  Na śledzeniu powinno być widać, czy zeskanowali czy nie.

_____________
Kama
oznacz moderatorów